Braun SPI 2200 MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun SPI 2200 MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Ramado 17-07-2010
Geschreven voor: Braun SPI 2200 MN

Heb deze föhn in dec.2009 gekocht. Begin juni 2010 ging hij plots stuk (?) Afijn terug naar de winkel, binnen twee weken ontving ik een brief van Braun dat een vervangende zsm verstuurd gaar worden. (ihkv recall-actie)Nu is het 4 weken later nog niets van Braun. Van de leverancier heb ik een nwe duurder versie gekregen omdat Braun niet reageerd. Na 5 maanden gebruik raadt ik dit model af.

Jolanda 15-05-2008
Geschreven voor: Braun SPI 2200 MN

Ik heb 'm gekocht omdat m'n fohn het had begeven en ik dacht van ach, laten we deze maar proberen, binnen 2 maanden kun je 'm terugsturen naar Braun. Al zoveel fohns geprobeerd, maar....... deze is de beste die ik ooit gehad heb en doet wat beloofd wordt. M'n haar is na het fohnen met ronde borstel altijd wat pluizig maar nu was het heel mooi glad. Wist niet wat ik zag. Deze fohn is top.
Enige minpuntje is dat de fohn iets zwaarder is dan m'n vorige maar met dit resultaat maakt me dat verder niet uit.