De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington D6077 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

JN12345 05-09-2024

´Ik ben fan!´

Geschreven voor: Remington D6077

Deze föhn mocht ik voor een paar weken testen en daarom zal ik een eerlijke review geven hoe ik deze testperiode en de föhn heb ervaren. Allereerst viel mij meteen het design op! De föhn is compact, mooi van kleur en stevig. De verschillende opzetstukken waren voor mij een must. Persoonlijk is mijn favoriet het Coanda opzetstuk. Dit opzetstuk blaast opspringende haren naar binnen waardoor je dus niet meer je haar hoeft te stijlen na het föhnen. Ook de warme en koude standen zijn erg prettig. Je hebt verschillende gradaties in warm en koud. Aan het handvat van de fohn zit een lus waardoor je het snoer gemakkelijk kunt oprollen zonder dat je het beschadigt, top! Tot slot zit er een mooi zakje bij de fohn waarin je alle verschillende opzetkoppen kunt bewaren, ideaal. Kortom, ik ben fan van deze gemakkelijke en mooie fohn.

• Verschillende opzetstukken

Anita 04-09-2024

Doet wat 'ie moet doen gewoon goed

Geschreven voor: Remington D6077

Wat een mooie fond, dat was de eerste gedachte toen ik de doos openmaakt.
Stijlvol, mooie vormgeving.
Benieuwd naar de testresultaten ben ik van start gegaan.
Wat me opviel was de verscheidenheid aan hulp/opzetstukken, meer dan ik van andere exemplaren gewend ben.
Vooral die antipluis triggerde mijn nieuwsgierigheid. Ik heb ene flinke bos (soms teveel pluizende) krullen.
Kan deze föhn ze in bedwang houden?
Nou, dat lukte wonderwel goed. Missie geslaagd.
Voor het overige beviel de föhn gewoon goed.
De opzetstukken worden wel gauw erg heet, afhankelijk van de stand die je gebruikt. Kwestie van oppassen en opletten waar je het vasthoudt.
Licht van gewicht, dus föhnen kost weinig moeite.
Mooi apparaat, deze mag blijven wat mij betreft.

Pluspunten

• vormgeving
  • gewicht
  • meerdere opzetstukken

Minpunten

• wordt toch vrij heet

k****************@g******** 03-09-2024
Geschreven voor: Remington D6077

Ik heb deze föhn mogen testen en ben er erg blij mee! De verschillende opzetstukken maken het makkelijk om je haar op verschillende manieren te stylen. Vooral de 2 diffusers zijn een uitkomst voor mijn krullend haar. De krullen blijven mooi gedefinieerd en pluizen niet. Het antipluisopzetstuk werkt ook super; mijn haar blijft glad en pluisvrij. De föhn is krachtig genoeg om mijn haar snel te drogen, zelfs op een lagere temperatuur, wat fijn is voor mijn haar. Ik merk ook dat de sensor helpt om mijn haar te beschermen tegen hittebeschadiging. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een veelzijdige föhn!

Rozemarijn 02-09-2024

Werkt erg goed voor mooie krullen

Geschreven voor: Remington D6077

Ik heb deze föhn mogen testen en wat ben ik daar blij mee! Ik ben niet zo ervaren met een föhn om eerlijk te zijn, maar dat is bij deze geen probleem. De bediening is super makkelijk en toch heb je meerdere opties om uit te kiezen. Zo kun je hard of zacht laten blazen en je hebt 3 verschillende standen in temperatuur.

Ik heb slag in mijn haar en als ik het juist behandel krijg ik mooie krullen. Nadat ik deze föhn had gebruikt stond ik echt verstand van de hoeveelheid krullen die ik ineens had! De eerste keer gebruikte ik alleen de diffuser zonder het extra opzet stuk. Dat zorgde ervoor er al voor dat mijn krullen meer gedefinieerd waren en mijn haar stukken minder zwaar. De dag erna gebruikte ik het extra opzetstuk en bewoog ik de föhn van onder naar boven in een ronddraaiende beweging. Dat zorgde voor nog beter resultaat: luchtige krullen zonder pluis.

De temperatuur is helemaal prima. Ik zet hem vaak op het laagste standje of de middelste stand en dat werkt prima. Het voelt helemaal niet te heet aan op mijn hoofd waardoor ik het niet het gevoel heb dat ik mijn haren beschadig.

Enige nadeel is dat in het begin mijn haren vaak vast kwamen te zitten aan de achterkant van de föhn. Dat heb ik oplost door niet meer op kop te hangen.

Pluspunten

• Handige bediening
  • niet te heet
  • geen pluis

Minpunten

• haren blijven achterin vastzitten

t*************@g******** 30-08-2024
Geschreven voor: Remington D6077

De föhn heeft een mooi design. Toen ik deze voor het eerst gebruikte moest ik even goed kijken welk opzetstuk voor de normale fohnstand is. De kracht die eruit komt is onwijs. Ik heb veel en dik haar, maar het is nog nooit zo snel droog geworden! Ook minder pluizig dan bij mijn oude föhn. Het opzetstuk voor de extra anti-pluis is ook erg fijn. Ook hier moest ik even mee oefenen, maar dan is het bijna als stylingapparaat te gebruiken! Al met al, een fijn apparaat!

h********@g******** 28-08-2024
Geschreven voor: Remington D6077

Ik heb deze föhn mogen testen en was prettig verrast. Mijn krullen (denk een beetje aan mix tussen pijpenkrullen en kroeshaar) zijn na het föhnen vol volume en met weinig pluis. Dat komt vooral omdat je eerst kunt hover diffusen zonder de ‘spikes’ waardoor je de krullen echt niet aanraakt en de vorm verstoort voordat het droog is. Wel vond ik de cool burst niet heel koud en is de kabel best kort in vergelijking met mijn oude föhn. Maar als je een stopcontact bij je spiegel hebt is dat geen probleem!

Reviewer 21-08-2024

Prima föhn, vooral voor stijl haar

Geschreven voor: Remington D6077

Ik heb deze föhn de afgelopen weken mogen testen. Ik ben op zoek naar een föhn die snel en gemakkelijk mijn haren (lange krullen) droogt.
De Remington is geen verkeerde keuze, maar qua gemak en snelheid is het niet de fijnste föhn die ik ooit gehad heb. Mijn lange, krullende haar blijft wat pluizig. De föhn wordt best warm, ook in de laagste warmtestand. De stijling opzetstukken zijn denk ik wel fijn voor stijl haar. Bij krullend haar krijg je er veel pluis van. Wellicht is dit ook wat je voor deze prijs kan verwachten. Doet wat hij moet doen, maar geen topper.

Pluspunten

• Bijgeleverd opbergzakje
  • Lang snoer
  • Krachtige föhn

Minpunten

• DIffuser niet geschikt voor heel lang haar

Kwim1967 19-08-2024

Veel power

Geschreven voor: Remington D6077

Wat een mooie föhn. Echt een sieraad voor de badkamer.
Er zit erg veel power in de föhn. Ik moest een beetje lachen om de beschrijving 120km per uur, maar hij blaast echt heel hard, zelfs op de lage stand. Dat kan fijn zijn, maar soms wil je ook iets minder power, dus misschien is het een beetje te veel van het goede.
Ook wordt de lucht erg heet, dat mag van mij een tandje minder.

Pluspunten

• Mooi
  • Veel power
  • Snel droog haar

Minpunten

• Ik mis een standje lager
  • Snel te heet

DagmarM 19-08-2024

Topföhn voor krullen

Geschreven voor: Remington D6077

Fohn mogen testen voor een aantal weken. Ik heb krullend haar dus was erg benieuwd.

Hij is wat aan de zware kant maar daar raak je gewend aan.
Alle hulpstukken makkelijk op te brengen en blijven ook zitten tijdens het fohnen,ben anders gewend 🙂
Drying diffuser voor als je al krullend haar hebt en dat wil drogen is echt een uitkomst.
Deze gebruikte ik op het einde.
Kruldefinierende diffuser is erg fijn.
3 warmte standen waarvan de 1e perfect is voor krullen. De andere standen zijn echt heel warm voor mijn haar dus niet gebruikt.
Snoer vind ik lang genoeg.
Makkelijk op te bergen. Het is een compacte fohn. En er zit een opbergzakje bij voor als je op vakantie gaat oid. Ook heel fijn.
Ik heb de opzetstukken voor stijl haar alleen gebruikt als ik mijn haar waste voor ik naar bed ging. Mijn haar pluist dan wel maar dat komt niet door de fohn maar juist door mijn krullende haar.
Ik heb daarop het antipluis stuk gebruikt en je merkt daarin wel verschil.
Al met al ben ik heel tevreden met deze fohn. Zeker voor de prijs krijg je echt alles wat je nodig hebt.

Pluspunten

• Opzetstukken voor krullen
  • Warmtestanden

Minpunten

• Zwaar