Philips HP8250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 119 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP8250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Bea1975 28-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Functioneert uitstekend, veel beter dan mijn oude fohn.
Lekker gemakkelijk lang snoer.
Duurzaamheid is na een paar weken nog niet te bepalen.

harrievos 20-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Keurig apparaat, de-ionizing functie is erg cool, het werkt echt! Haar is gladder en niet meer statisch.

MAKuiper 18-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Fijne fohn, zeer tevreden. Goede prijs / kwaliteit verhouding en een mooie actie van Philips om geld terug te krijgen.

19788 18-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Na lang vergelijken en andere reviews lezen van verschillende merken uiteindelijk voor deze gekozen. Vooral omdat deze ondanks lagere prijs toch even goede reviews kreeg dan peperdure modelletjes.

Veel functies: anti-statisch, koude lucht, verschillende temperaturen en standen.

Gerrit 1963 16-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Verjaardags cadeau voor mijn vrouw, en zij is enthousiast over de Philips fohn.
Gtoot gebruiks gemak, weinig lawaai niet te zwaar.

Ziad 13-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

bedankt voor de goede producten. Het is heel mooi product en de prise is goed ook. De Philips producten zijn zo goede producten en Beroemd wereldWijd want het is zo goed producten. Ik zal al tijd deze producten kopen omdat het zo goed zijn.

Misty2108 13-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Fijne föhn met krachtige motor. Niet te zwaar. Alleen in de 1e warmte stand beetje heet. Zwarte body beschadigd snel.

Femke Janssen 12-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Een mooie föhn van goede kwaliteit. Naast dat hij fijn is in het gebruik door de twee knoppen met drie standen is het ook fijn dat hij heel veel kracht heeft.

sel26 11-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

zeer gebruikelijk product en de vormgeving is zeer netjes/mooi. kwaliteit/prijs verhouding is top met deze actie!

johns99999 11-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

droogt snel, ligt goed in de hand echter duurzaamheid af te wachten aangezien deze pas enkele dagen in bezit is

Wendy2334 10-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Fijne föhn, makkelijk in gebruik en droogt razendsnel. 3 verschillende standen en ook fijn dat je koude en warme lucht kunt gebruiken.

Sally76 10-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Hele mooie en handige föhn. Zeer geschikt voor dagelijks gebruik had hem al voor mijzelf en nu ook voor moederdag een hele leuke kado!. Ik raad hem dan ook bij iedereen aan vanwege zijn compacte vormgeving en goede styling aan iedereen aan. Dames loop dit niet mis!

NuijtenP. 10-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Handig in gebruik. Grote mogelijkheden. Veel power. Ook moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat er in dit apparaat zulke ongekende mogelijkheden zouden zitten.

peer2015 09-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Fijn zo'n lange snoer instel mogelijkheden makkelijker bedienbaar. Hoop net zo lang gebruik van te kunnen net als de vorige.

Gerdien80 08-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Mooie gebruiksvriendelijke föhn, die er ook nog eens prachtig uitziet. Ligt goed in de hand. Door de krachtige wattage is je haar snel droog en mooi in model.

nancy777 08-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Ik vind deze föhn super. Hij is krachtig genoeg. Met de diffuser creëer ik een prachtig kapsel met zeer veel volume!! Fijn dat er verschillende standen op zitten qua temperatuur en snelheid.

Föhn 08-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Lichte föhn met een lang snoer, blaast je haar snel droog. Nadat mijn oude föhn kapot ging gekozen voor deze föhn, na het lezen van de goede reviews.

Kin ru 07-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Dit is al mijn 2e exemplaar. Fijne fohn, met een optimale droogkracht. Vind de fohn erg licht in me hand

MAKuiper 07-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Gekocht via bol.com, snelle levering met top kortingsactie van philips. Zeer krachtige goede föhn, tevreden!

jopie andriesse 06-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

De föhn ligt fijn in de hand en hij doet het goed op verschillende snelheden. Ik ben erg tevreden. Mooie uitvoering.

rofa 05-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Ideaal met alle opties en lange snoer,droogt ontzettend snel het haar en beschadigd het niet..........ondanks de grootte niet zwaar en makkelijk t ehanteren.

Tanja19901 04-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

ik vind het een erg fijne föhn. Jammer dat hij wel vrij groot is en doordaar beetje lomp in gebruik. Maar hij doet het wel goed en mn haar is snel droog

marie de bruin 02-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

mooi uitziend apparaat; 2e Philips fohn; moest eerste vervangen omdat draad los zat; vormgeving is mooi; hopelijk duurzamer vwb snoerverbinding dan mijn eerste exemplaar

Antionette 02-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

PRIMA Product dat je gewoon blind kunt kopen . al onze productenwat wij in huis hebben is Philips.

Renaterz 02-05-2015
Geschreven voor: Philips HP8250

Prachtige fohn, nu nog afwachten hoe lang de levensduur is. Ben benieuwd of door deze föhn aan mijn verwachtingen voldoet, maar dat kan ik nu nog niet onderbouwen