De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 20202000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Amsterdammertje24 17-07-2024

Mooie moderne kraan

Geschreven voor: GROHE 20202000

Prachtige moderne design kraan. Makkelijk te plaatsen (zelfs door iemand die dat nog nooit gedaan heeft). De handleiding is heel duidelijk en makkelijk te begrijpen. Jammer dat er geen gereedschap bijzat om de zwarte plastic dop vast (en de oude dop van de oude kraan los) te draaien. Er staat bij dat het een makkelijk bedienbare kraan is voor kinderen, daar zijn de kinderen (7 en 10 jaar oud) en ik het niet helemaal mee eens, het dopje/uitsteeksel aan de achterkant waarmee de kraan blijkbaar makkelijker mee dient opengedraaid te worden doet namelijk pijn aan je hand. Ikzelf draai de kraan met mijn gehele hand open, dit is minder pijnlijk dan wanneer je dit met twee/drie vingers probeert. Toch staat de kraan erg mooi en zijn we er blij mee. Een Grohe kraan straalt altijd kwaliteit uit en deze is erg mooi. Er worden verschillende kleuren rubbertjes bij geleverd, dus je kunt een ander kleurtje nemen.

• Makkelijk te plaatsen
  • Handige instructies

Minpunten

• Lastig/ pijnlijk te bedienen

EVH033 12-07-2024

Fijn toiletkraantje

Geschreven voor: GROHE 20202000

Weer een stevige en degelijke kraan van Grohe. Is makkelijke te bedienen, ook handig met kleine kinderen.
Wat ontzettend fijn is aan deze kraan dat hij verder uitkomt boven het midden van de wasbakje. Zodat je genoeg ruimte hebt om je handen te wassen in vergelijking met de standaard toilet kraantjes. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de straal best stevig is, waardoor er heerlijk gespetterd wordt op de muren.

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Harde straal

EdgarB 11-07-2024

Mooi design en prettig in gebruik

Geschreven voor: GROHE 20202000

Dit is een erg fijne en mooie kraan.
Eenvoudig en strak design. Less is more.
Makkelijk te bedienen door het draaibare deel aan het eind van de uitloop. Dat gaat erg soepel en ik verwacht dat dit ook na jaren zo zal zijn. Het is immers een kwaliteitskraan.
Monteren is ook erg makkelijk. Oude kraan eruit, nieuwe kraan erin. Wartel vastdraaien aansluiten op de leiding en klaar voor gebruik.

• Eenvoudige montage

CarinaDW 29-06-2024

Mooi design echt top!

Geschreven voor: GROHE 20202000

Ik ben gevallen voor het mooie design van de kraan, wanneer mijn bestelling thuis toekwam was ik aangenaam verrast. Goed verpakt met duidelijke beschrijving van hoe de kraan moest geplaatst worden. De kraan straalt klasse uit en is gemakkelijk in bediening, bovenaan gemakkelijk open te draaien. Ik ben heel tevreden met mijn kraan, ze is compact. Ik zou het iedereen aanraden.

• Gemakkelijk te plaatsen

Rik1982 12-06-2024

Mooi kraantje voor in de toilet

Geschreven voor: GROHE 20202000

Een erg mooie simpel, handig en klein kraantje voor in de toilet. De installatie is erg simpel en alle benodigdheden zitten erbij. Iedereen vindt het een handig en fijn kraantje die makkelijk te bedienen is in ons jonge gezin. De kraan is erg makkelijk schoon te maken is en dus erg hygiënisch is. Dit komt door de mooie chroom laag, simpele vorm en door dat het open en dicht draaiknopje aan het uiteinde van de kraan zit. Waar de kraan op het wastafeltje vast zit is mooi afgewerkt en zit goed vast

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te houden

sebasl 02-06-2024

Fijne toiletkraan

Geschreven voor: GROHE 20202000

Ik heb deze kraan gekocht en getest in ruil voor mijn eerlijke mening. De kraan zit goed verpakt in de doos. Er zit een duidelijke beschrijving in de doos hoe te monteren. Er zit helaas geen benodigd gereedschap bij om de kraan te monteren. De kraan was wel makkelijk te plaatsen. Er zit een goed draaibare knop op het uiteindelijk. Ik had geen ervaring met een dergelijke draaiknop. Het is mij goed bevallen. De kraan is anders van vorm maar niet hinderlijk. Hij bevalt erg goed.

• Draaiknop

Minpunten

• Geen gereedschap bij

BertJan397 18-05-2024

Stijlvolle en praktische kraan

Geschreven voor: GROHE 20202000

Wij zijn gevallen voor het mooie design van deze toiletkraan. De montage van de kraan was een fluitje van een cent. Was echt een kwestie van oude kraan losdraaien en de nieuwe vastdraaien. De kraan valt op en straalt kwaliteiten design uit. Zeer functioneel draaibaar bij het uiteinde van de kraan. Dit was eerst wel even wennen. Doordat de kraan hoger is dan de gemiddelde kraan, kun je prima je handen wassen. Al met al een aanrader voor iedereen die een functionele, maar ook een keer wat anders wil dan een “normale” toiletkraan.

• Praktisch
  • montage

Minpunten

• prijs