De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beko BFC918GMX NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annette 13-02-2024

Nooit kopen 2 jaar garantie= 2 jaar ellende!!

Geschreven voor: Beko BFC918GMX NL

2 jaar geleden Beko fornuis gekocht bij jullie omdat we dachten de plaatselijke winkelier te steunen na de coronaperikelen
Na ong. 3 maanden ging de deur steeds verder open staan en sloot op een gegeven moment helemaal niet meer dus konden we hem alleen werkend krijgen door er een stoel tegenaan te zette zodat de deur enigszins dicht bleef
Monteur kwam en zette er nieuwe scharnieren in dus we dachten nu is het goed helaas na weer 3 maanden weer hetzelfde euvel, werd er zinder bericht contact opgenomen door PostNL extra dat ze een fornuis kwamen plaatsen
Dus hij werd vernieuwd wij blij dit was waarschijnlijk een foutje van de fabriek en nu is het opgelost maar helaas na 4 maanden begon de deur weer verder door te hangen en binnen de kortste keren moest er weer een stoel aan te pas komen om hem aan het werk te houden
Dus weer een mail gestuurd en na een week kreeg uk weer bericht van PostNL dat er een nieuwe oven geplaatst zou worden
Weer zonder enig bericht van Beko
Dus had ik weer een nieuwe maar weer na 3 maanden ong. hetzelfde probleem dus weer klachtenformulier ingevuld en wat schetst mijn verbazing? Er komt weer een monteur
In juni is ie komen kijken in augustus weer nieuwe scharnieren geplaatst
Ook al zoiets raars ze bleken allang in zijn bus te liggen toen ik weer eens ging vragen waarom het zolang duurde...
Die reparatie is gebeurd en in november begon het weer ik heb in december weer gemaild en nu vorige week pas weer bericht gekregen dat de monteur nieuwe scharnieren komt plaatsen maar dat moet ik wel betalen want de garantie is voorbij, zo doen ze dat mensen blij maken met nieuw apparaat of reparatie en als de garantie van het oude apparaat erop zit dan zijn zij eraf...
Deze Beko oven mag niet meer verkocht worden is een hele foute constructie!
Deur is veel te zwaar voor welke scharnieren dan ook ik ben er klaar mee, heb voorrijdkosten wel moeten betalen maar nu is het klaar, wij zullen nooit geen Beko oven meer kopen!

Pluspunten

• Oven werkt prima als deur gesloten is

Minpunten

• Deur gaat steeds verder open staan