Canon Selphy CP740

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Selphy CP740 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Paul2belgie 16-01-2009
Geschreven voor: Canon Selphy CP740

Toestel enkele uren in gebruik en paar afdrukken vanaf PC mee gemaakt. Zeer goede prinjes!! had ik niet verwacht. Je moet wel een apart USB A-B kabeltje hebben om vanaf de pc te printen. Dit had ik gelukkig liggen van mijn Skype telefoon :)
Alle geheugenkaartjes, zoals o.a Xd passen niet in het toestel, met een adapter (dure spullen) is dit te verhelpen. Rechtstreeks van de camera heb ik nog niet geprobeerd maar is niet aan te raden omdat een printje dat op de camera haarscherp lijkt op de pc toch niet zo erg meevalt. Het toestel is mijns inziens zeer geschikt om occasioneel een foto af te printen, de vraag is hoelang het duurt eer de inktcasette uitgedroogd is indien deze niet frequent wordt gebruikt.

willem arnhem 06-01-2009
Geschreven voor: Canon Selphy CP740

mooi apparaat! mooie foto's, ik kon na een paar minuten al printen. cd rom geinstalleerd op de computer en hij print ook de foto's die al op je computer staan!
haarscherpe kwaliteit, het is wat duurder dan normale ontwikkel centrale's, maar je bent nu ook selectief in welke foto's je uitprint.

phamvb 31-10-2008
Geschreven voor: Canon Selphy CP740

Dit apparaat in februari 2008 gekocht. Na 30 afdrukken kon er niet meer afgedrukt worden. Volgens de foutmelding zou er geen papier in de cassette zitten, terwijl er voldoende papier aanwezig was. Ook direct printen vanaf de SD card ging niet. Ettelijke mails met de klantenservice van Canon uitgewisseld en geen oplossing. Uiteindelijk werd mij verzocht de printer ter reparatie op te sturen. Na 2 1/2 week kreeg ik een volledig nieuw exemplaar retour. Ook dat print niet, dezelfde fout meldingen. Ook als de printer losgekoppeld is van de laptop en een SD card in de printer zit blijf ik de foutmelding geen papier krijgen. Ondanks herhaalde klachten mails aan Canon krijg ik nu helemaal geen antwoorden meer.
Alles bij elkaar een reden om nooit meer een Canon product aan te schaffen.

Marja2008 27-03-2008
Geschreven voor: Canon Selphy CP740

Ik heb de Canon selphy CP 740 net gekocht. Print kwaliteit is perfect wat me alleen tegenvalt is dat ik het beeld niet kan bewerken op de printer. Dus een stuk uit een foto selecteren om te printen. Dit kan alleen via de computer. Dit gaat wel met de duurdere Canon CP750. Voor de rest een klein en handig apparaat.

jan sanderman 15-02-2008
Geschreven voor: Canon Selphy CP740

Ik heb de afgelopen week de Canon Selphy CP740 gekocht en ben zeer tevreden. Superstrakke kwaliteit! Ik print rechtstreeks vanuit Photoshop richting de Selphy, geen enkele van de hierboven genoemde problemen heb IK kunnen ervaren, met deze Selphy.

Gewoon het beste wat me de laatste jaren is overkomen, op het gebied van printen op fotopapier.

Niks lekken of vlekken! Gewoon superstrakke kwaliteit. Dit apparaat had ik véééél eerder moeten aanschaffen. Een absolute aanrader!

hschaar 23-01-2008
Geschreven voor: Canon Selphy CP740

Echt een top machientje dit. Lekker klein, bijzonder mooie en degelijke foto's en zeer gemakkelijk te gebruiken, zowel met de geheugenkaart, via de kabel naar de camera als via de PC. Ziet er solide uit en is niet duur.