Canon SELPHY CP780

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon SELPHY CP780 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erwin45 17-02-2011
Geschreven voor: Canon SELPHY CP780

Gebruik de printer nu bijna een jaar.
Probleem is wel dat als je een lange tijd niet print.....en je hebt bv nog 4 vellen over, er een melding komt van (printer out of inkt).
Dus is er wel degelijk een houdbaarheids datum aan de foto pakketjes.

Minpuntje.

prutsky 21-05-2010
Geschreven voor: Canon SELPHY CP780

Vandaag deze printer binnen gekregen. Wat mij opvalt is dat je op de afdrukken sporen ziet van het "radeerwieltje" dat de foto's door de printer heen trekt. Ook vind ik de foto's erg donker vergeleken met het scherm van zowel de camera als via de computer (Mac).

markinthedark1974 11-03-2010
Geschreven voor: Canon SELPHY CP780

Na flink wat gelezen te hebben ben ik uitgekomen bij de canon Selphy CP780.
Wat mij al zo wie zo al aatrok is de prijs, maar ook de vormgeving.
Ook het feit dat je (optioneel) een accu erop kan zetten zodat je zelfs onderweg foto's kan printen!!!
De bediening is echt super makkelijk.
Maar het allerbelangerijkste is de kwalitiet van de foto's die is echt opmerkelijk te noemen. PRACHTIG!!!
De snelheid waarmee dit gaat is ook snel te noemen.
Kortom, dit apparaat is echt een aanrader!

Erwin010 21-02-2010
Geschreven voor: Canon SELPHY CP780

Na lang twijfelen deze printer aangeschaft.
En totaal geen spijt.
Hij maakt mooie afdrukken, doet dat ook nog redelijk snel, en de combinatie van papier en de inkt cartridges kom je ook nooit inkt tekort.
Tuurlijk...als je 100 afdrukken wilt maken in 1x kan je beter je foto's bij een printshop laten printen.
Maar ben dik tevreden.

Minpuntje:
Je kan standaard alleen 10*15 printen. Voor elke ander formaat zal je een extra papier lade moeten aanschaffen.
Typisch Canon.

willem_ukkie 01-11-2009

echt een super apparaat.

ik gebruik hem in combinatie met een canon 450D en mijn acer notebook.

ik stel zeker hoge eisen aan mijn afdrukken, en deze printer voldoet aan al mijn wensen en eisen.

lekker simpel en weinig poespas, gewoon een super printer met kwaliteits-afdrukken voor relatief weinig geld.