Airfryer XXL Airfryer Premium XXL - 1400 g friet - 5 tot 6 personen - tot 90% minder vet - multifunctioneel - 5 bakprogramma's - vaatwasmachinebestendig - Warmhoudmodus - Met receptenboekje - - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Airfryer XXL Airfryer Premium XXL - 1400 g friet - 5 tot 6 personen - tot 90% minder vet - multifunctioneel - 5 bakprogramma's - vaatwasmachinebestendig - Warmhoudmodus - Met receptenboekje - op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

r********@h********* 14-01-2024
Ik heb voor dit product gekozen omdat het groot en makkelijk te gebruiken is, ik kan er meerdere gerechten tegelijk in bereiden.
Heb het product gekocht met een mooie aanbieding. Vind de prijs/kwaliteitsverhouding echt top. En raad dit product iedereen aan.
Snel en makkelijk koken doe je met deze airfryer.

B******@b***************** 11-12-2023
  • Product gekregen
De Airfryer xxl werkt heel goed. Ik heb de airfryer lang geleden gekregen met kerst als cadeautje en ik ben er heel erg blij mee. Je kan er van alles in doen bijvoorbeeld: friet, snacks, vis en groenten. Je kan er voor 5/6 personen friet tegelijk in doen. Dus de inhoud is groot. De prijs is wel redelijk betaalbaar niet te duur, maar de prijs verschild per site. Je kan met het receptenboekje allemaal lekkere recepten maken. Het eten is altijd lekker krokant en snel klaar. Voorverwarmen duurt ook niet zo lang. De Airfryer is van zeer goede kwaliteit en kan lang mee ik heb hem nu al wat jaren. Ik ben zeer tevreden over de Airfryer.

Pluspunten

• werkt goed
  • past veel in