Inventum GF421W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF421W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

gabor1997 14-06-2015
Geschreven voor: Inventum GF421W

zeer goed product qua prijs kwalitieit zeker makkelijk te onderhouden en steeds zeer lekkere frietjes uitstekend product zeker een aanrader

me.rozendal 19-02-2015
Geschreven voor: Inventum GF421W

De binnen pan kan er niet uitgehaald worden, je moet de hele frituurpan op pakken om de olie er uit te gieten.
das een NADEEL.

vr groet.

A. Duijfs 03-02-2015
Geschreven voor: Inventum GF421W

Ik was opzoek naar een goede/mooie friteuse en kwam uit bij de Inventum GF421W. Mooi design en hij doet prima daar waar ik hem voor aangeschaft heb.

haham 28-09-2013
Geschreven voor: Inventum GF421W

Gekocht bij Blokker. Niet duur (30E) maar na zegge en schrijven 1x bakken is het apparaat al overleden. Ook gaat de bovenkant niet meer dicht, wat vaker schijnt voor te komen. Afrader.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 18-12-2013

Beste Haham,

Begrijpelijk dat een dergelijk probleem irritaties opwekt. Gelukkig hebben we een Helpdesk met ervaren medewerkers die u graag helpen om dit probleem op te lossen. Als u contact opneemt met onze helpdesk dan zorgen wij dat dit probleem wordt opgelost.

Vriendelijke groet,

Team Inventum
0900-46836886
helpdesk@inventum.eu

dragonberry 19-03-2013
Geschreven voor: Inventum GF421W

Ik had de zwarte variant gekocht. Heel mooi ding en goed te gebruiken. Friet lijkt iets langer te duren, maar wij zijn mensen met weinig geduld ;)
Helaas gekocht voor de andere review, want ook bij mij sluit de deksel al na 1 keer gebruiken niet meer! Als hij aanstaat wil hij nog wel eens sluiten, maar in de kast moet er iets zwaars op staan. Ook wat lastiger schoon te maken doordat de binnenpan vast zit. Wel fijn dat de deksel eraf kan.
Helaas hebben we de bon waarschijnlijk per ongeluk weg gegooid, anders mocht hij terug..

rico42 13-02-2013
Geschreven voor: Inventum GF421W

Wat een dramatische pan. Net nieuw gekocht en hij doet t ontzettend slecht. Komt niet op temperatuur terwijl licht al uit is. Hopeloos ding.
Teruggebracht naar Marskramer maar ook daar drama, totale but-service. Oftewel, slechte koop. Tevens laatste keer dat ik bij Marskramer ben geweest.

rfdl 25-02-2012
Geschreven voor: Inventum GF421W

Het vet kwam snel op temperatuur. De patat, kroketten, frikandellen waren erg lekker. Knapperig en goed gebakken. De pan is makkelijk schoon te maken.
Maar na 1x gebruik sloot het deksel niet meer!

Het deksel was vervormd door de hitte. Jammer, hij is gelijk retour.