Princess 01.182074.01.001 Double Basket Aerofryer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.182074.01.001 Double Basket Aerofryer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

FvdHeuvel 10-07-2022

Geweldig!

Onze airfryer was aan vervanging toe, en gelukkig mocht ik dit pareltje van Princess een aantal weken testen, ik moet zeggen dat van alle apparaten wat ik heb mogen testen wil ik deze echt niet terugsturen! Deze nieuwe double Aerofryer is echt ontzettend handig. Vooral als je thuis ook constant de vraag wordt gesteld: is het eten al klaar? Terwijl je alles probeert in te proppen in 1 mandje of de oven ook nog eens moet aanzetten voor de frietjes? Ik in ieder geval wel! Met deze Aerofryer maak je gelijk twee gerechten tegelijk klaar, je kunt zelfs de eindtijd van de 2 lades afstemmen zodat ze tegelijk klaar zijn. Hoe handig! Ook handig als je een dieet volgt, want dan voelt het niet als je extra moet koken, de Aerofryer doet het voor je terwijl jij gewoon voor de rest van het gezin kookt. De Aerofryer van Princess is snel, makkelijk te onderhouden (kan in de vaatwasser!) hij geeft aan wanneer je moet shaken en er zijn duidelijke programma's waar je niet hoeft te gaan raden hoeveel minuten er iets in moet. De piep van afloop kan even iets zachter maar dat is alles wat ik als min puntje kon melden. Dit apparaat is kortom ideaal. Wij zijn al uit wat de vervanging van ons oude fryer gaat worden!

Pluspunten

• Tijd instelling, beide manden tegelijk klaar!
  • Makkelijk te onderhouden
  • Voorgeprogrammeerde tijden voor basis gerechten

Minpunten

• Alleen het piepje is een beetje hoog

h******************@g******** 05-07-2022

Ik raad de Princess Double Basket Airfryer ten zeerste aan. Het was gemakkelijk te gebruiken en gemakkelijk schoon te maken. Het eten uit beide manden kwam knapperig en heerlijk uit. Ik vond het erg leuk om de kookprogramma's te gebruiken - het maakte de Airfrying-ervaring heel gemakkelijk.

Het was zo handig om twee manden te hebben om verschillende items tegelijk te koken (of de hoeveelheid voedsel in één keer te verdubbelen). De manden waren van een goede grootte.
Het ontwerp is stijlvol. Ik heb geen negatieve kritiek op deze machine - ik zou hem ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een groot gezin heeft en een airfryer wil kopen; of iedereen die verschillende items tegelijk wil airfryen.

jolanda 04-07-2022

Een juiste airfryer multifunctioneel

Wat een heerlijk apparaat.
ik had al een aifryer die nodig aan vervanging toe was, nu merk je pas wat deze kan in vergelijking met mijn oude.
tomaatjes drogen, of ieder ander fruit, heerlijk.
Vis in de aifryer met wat dille, het plakt niet vast aan de bodem en de bereidingstijd klopt
maar ook gewoon friet in de ene la en snacks in de andere.
fijn dat je de eindtijd van de 2 lades kan afstemmen, dus de een begint gewoon later als de ander en tegelijk zijn ze klaar.

Pluspunten

• 2 lades
  • eindtijd van baken stemt hij af
  • bereidingstijd klopt
  • kant en klare menu keuze

y**********@h********** 03-07-2022

Aanrader !

Echt een aanrader. De twee manden zijn groot een kunnen apart ingesteld worden. Zo kunnen je producten gelijktijdig klaar zijn. Makkelijk in gebruik en schoon te maken.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • apart in te stellen

Minpunten

• geen

n************@o********** 01-07-2022

Double basket airfryer is ontzettend handig

Dit product voor een periode mogen testen.

Om te beginnen: Een fijne en vooral ruime airfryer!
Ideaal om 2 gerechten tegelijk te kunnen bereiden door de 2 lades, apart in te stellen en te vergrendelen ter veiligheid.

Makkelijk zijn ook de voorgeprogrammeerde programma's voor verschillende gerechten, temperatuur nauwkeurig in te stellen en nooit teleur gesteld door de resultaten. De verschillende functies worden duidelijk uitgelegd in de gebruiksaanwijzing.

Daarnaast is de airfryer is ontzettend makkelijk schoon te maken. Het opbergen is wat minder makkelijk, omdat het een vrij grote airfryer is.

Kortom is deze airfryer dus écht een aanrader!

Pluspunten

• Twee lades
  • Verschillende programma's
  • Lades met vergrendeling ter veiligheid
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Grote airfryer, lastig op te bergen

Marije1991 30-06-2022

Fijne ruime Airfryer

Mooie ruime Airfryer.
Erg fijn dat het 2 losse mandjes/bakken bevat waardoor je producten gespreid kunt bereiden.
Ik miste helaas wel een wat uitgebreidere handleiding met daarin bijvoorbeeld recepten/bereidingstips, je kunt nu via een qr doorgaan naar een website maar daar krijg je alle recepten van princess niet specifiek voor de Airfryer.
Op het scherm heb je namelijk maar een aantal bereidingsopties die je kunt kiezen, wellicht dat er meer is maar hiervoor was wat extra uitleg erg fijn geweest.

Pluspunten

• 2 mandjes

Minpunten

• Geen uitgebreide handleiding

m************@g******** 30-06-2022

Handig keukenapparaat, aanrader!

Geweldige Airfryer! Ten eerste vind ik het model een pluspunt waard.
De dubbele mandjes zijn in meerdere opzichten handig. Ten eerste natuurlijk het bereiden van twee verschillende gerechten tegelijkertijd. Frietjes en snacks hoeven niet meer na elkaar maar kunnen tegelijk in een apart mandje. En er kan lekker veel in! Heel fijn voor de kinderen die aan tafel zitten te wachten op hun friet met snack momentje!

Maar aangezien de tafelsamenstelling hier iedere dag anders is (alleen, met 2, 3, 4 of 6 personen, is het ook erg handig om een (klein) gerecht voor één of twee personen te bereiden en daar maar één mandje voor te gebruiken.

Maar wat ik ook echt een hele handige functie vind, is de shuffle-herinnering! De Airfryer geeft een seintje om je te helpen herinneren om de frietjes een keer te schudden.

En niet geheel onbelangrijk is het schoonmaken van de Airfryer. De mandjes en roosterplaten kunnen in de vaatwasser, de rest met een vochtige doek afnemen en alles is weer schoon!

Enige minpunt vind ik zelf dat er geen voorverwarm-functie op zit. Ik laat daarom de Airfryer een paar minuten opwarmen voor ik er een gerecht in doe.
De gebruiksaanwijzing had voor mij ook iets duidelijker gemogen maar met een aantal keren proberen, kom je er wel aan uit.

Kortom; handig keukenapparaat!

Pluspunten

• dubbele mandjes
  • shuffle-herinnering
  • grootte
  • mooi apparaat

Minpunten

• geen voorverwarmfunctie

Bianca16 30-06-2022

Mooi design, maar erg lange bereidingstijd

De afgelopen weken heb ik deze Aerofryer mogen testen. Ik ben reeds in het bezit van een "gewone" airfryer en wilde graag uitproberen of het systeem met dubbele manden van deze aerofryer een uitkomst zoud zijn voor een gezin van 4. Het apparaat zelf ziet er mooi en strak uit en beschikt over twee inventieve lades. Met de dual cook functie zijn je gerechten tegelijk klaar als je gebruik maakt van beide mandjes. Dit werkt prima! Qua bereiding werkt het apparaat helaas niet zoals ik gehoopt had. De bereiding van bijvoorbeeld frites en snacks duurt erg lang. Daarna voelden de frieten nog behoorlijk slap aan en niet knapperig. Vis en vlees daarentegen komen lekker mals uit het apparaat na bereiding. De bediening is in het begin even wennen, maar als je het eenmaal doorhebt dan gaat dit prima. Het apparaat is heel makkelijk te reinigen; de mandjes kunnen zelfs in de afwasmachine! Door de erg lange bereidingstijden zou ik dit apparaat echter zelf niet aanschaffen.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te reinigen mandjes
  • dual cook functie

Minpunten

• erg lange bereidingstijd
  • alleen voorgeprogrammeerde programma's

Anne Noorlander 30-06-2022

Goed apparaat!

Ik was ontzettend sceptisch over airfryers, had geen idee dat het zou kunnen werken. We mochten met ons jonge gezin deze dubbele airfryer testen.

En ik ben zeer blij verrast! Doordat er dubbele lades inzitten kun je extra veel kwijt en kan je een volledige maaltijd erin bereiden.

Vooral kip en vis word ontzettend lekker in de airfryer! Snacks en patat heeft bij ons minder de voorkeur. Ik merkte dat de patat eigenlijk altijd langer moest dan aangegeven. Terwijl de andere programma’s juist precies goed waren. Vast een gevalletje van even doorhebben.

Ik was echt enorm verbaasd hoe knapperig de kip was en hoe mals nog van binnen. Echt nooit verwacht.

En mega pluspunt! Alles kan in de vaatwasser , lekker makkelijk en geen gedoe.
Ben er heel blij mee en ga het zeker vaker gebruiken!

Pluspunten

• Makkelijk schoon
  • Goed resultaat

Minpunten

• Minder geschikt voor snacks en friet

RBNS050 30-06-2022

Helemaal top!

Double Basket, wat een onzin dacht ik eerst. Een airfryer, is dat wel zo hanidg? Na lang wikken en wegen toch de stap gemaakt. Inmiddels heb ik het apparaat een maandje in bezit en heeft hij mijn grote oven helemaal overgenomen. Deze airfryer is enorm stil en is binnen no time op temperatuur. Gebruiksvriendelijker kan bijna niet! Qua hygiëne scoort het ook een dikke 10. De mandjes zijn eenvoudig schoon te maken en door de gescheiden bakken houdt je gerechten bij elkaar weg die je liever niet in één mandje wilt. Ben je op zoek naar een airfryer? Dan is dit een dikke aanrader!

Pluspunten

• twee mandjes
  • snel op temperatuur
  • geurloos
  • geluidsarm

a********@g******** 30-06-2022

Met veel enthousiasme heb ik de afgelopen weken deze airfryer mogen testen. Een gelikt apparaat met twee inventieve lades. Een handige dual cook functie zodat je gerechten in tegelijk klaar (zouden moeten) zijn. Helaas werkt het apparaat niet zoals ik gehoopt had. Bereidingstijden moeten heel erg verlengd worden om een beetje acceptabel resultaat te krijgen. Daarnaast vind ik de bediening en de handleiding niet prettig en/of duidelijk. Het apparaat is wel heel makkelijk te reinigen, maar dat is niet iets waar ik een airfryer voor zou aanschaffen.

Pluspunten

• Dubbele lades
  • Dual cook functie
  • Reiniging

Minpunten

• Bediening
  • Resultaat
  • Handleiding

Peter 30-06-2022

Fijne airfryer

Deze airfryer heb ik een paar weken mogen testen.

In mijn gezin met twee jonge kinderen gebruiken we eens in de twee weken een airfryer om patat met snacks te 'frituren'. Hierbij is het klaarmaken van een maaltijd niet in 1 keer te doen is. Tijdens het eten is dus altijd iemand aan de wandel om patat of snacks af te bakken. Dit kan natuurlijk prima, maar het is ook fijn als het tegelijk klaar is.

Beide bakken zijn voldoende groot voor ons gezin om patat en snacks synchroon klaar te maken. Ook andere gerechten zijn makkelijk te maken. Er zijn voldoende opties in te programmeren voor diverse gerechten.
Het synchroniseren van frituurtijd is erg handig. Wel miste ik een paar keer het moment waarop de tweede bak gevuld moest worden. Daar had ik gehoopt op een piepje of iets dergelijks.

Bij het instellen wordt geen voorverwarming is aangegeven. Hierdoor heb ik de eerste keer 20 minuten een programma gedraaid, terwijl dit achteraf niet nodig bleek. Toen dat programma klaar was moest het afkoelen beginnen, waardoor ik het andere programma niet direct kon starten. Dat is dus even wennen en proberen, maar als je het eenmaal weet is dat geen probleem meer natuurlijk.
Wel is het belangrijk dat er niet teveel in de bak zit, anders is de baktijd aanzienlijk langer. Bij het synchroon bakken merkte ik dat ik de baktijd van de patat moest verlengen met wel 10 minuten, waardoor ik de snacks klaar had, maar de patat nog niet. Ook dit is een kwestie van een paar keer doen en ervaren wat je prettig vindt.

Het apparaat heeft een strak uiterlijk. Het is gemaakt van degelijke materialen en het is makkelijk schoon te maken. De geur tijdens het frituren viel ons heel erg mee. Zolang deze onder de afzuigkap staat hoeft deze niet naar buiten wat ons betreft. Ik heb 'm getest bij mooi weer, dus kon dat prima buiten, maar in de regen of in de winter is het aangenaam om binnen te kunnen blijven.
De warmte die aan de achterkant uit het apparaat komt is wel flink, wat logisch is, maar daar moet je rekening mee houden met het positioneren van het apparaat. Bij ons eigen apparaat komt de warmte aan de bovenkant eruit. Dit maakt in het bakproces geen verschil.
Wij zijn erg positief over deze Aerofryer van Princess!

Pluspunten

• grote bakken
  • weinig geur
  • synchroon maaltijden
  • veel mogelijkheden door twee bakken

Minpunten

• mist her en der een herinneringssignaal

m***************@g******** 30-06-2022

Top kwaliteit airfryer

De dubbele bakken zijn een erg positieve toevoeging aan het apparaat. Daarbij geen gekke vorm maar meer een vierkante vorm dit vind ik praktischer.

Bediening aan de voorkant. Vergrendeling van de bakke dat je ze er niet zomaar uit kan pakken.

Marjolein 29-06-2022

Test Princess Airfryer

Mooi en degelijk apparaat, handig in gebruik. De eerste paar keer gebruiken kwam er een steeds sterke plasticgeur vrij, de nieuwigheid van het apparaat. Twee mandjes werkt handig, je kan zowel friet als snacks bakken. Wel moet je de friet langer bakken dan aangegeven, anders erg slap. Broodjes afbakken gaat prima, heel makkelijk en snel! Al Met al tevreden.

Pluspunten

• Twee dingen tegelijk bakken
  • Maakt bijna geluid

Minpunten

• Friet moet langer gebakken dan staat aangegeven
  • de kabel wordt warm, zorg voor genoeg ruimte

m**************@g******** 29-06-2022

Opzich een heel handig en mooi apparaat. Wel goed inlezen hoe je het precies instelt want daar ben ik een paar keer fout in gegaan. De manden zijn ruim maar voornamelijk diep. Tegelijk bakken en tegelijk klaar is heel handig. Maar.. Het was telkens niet gaar met de tijd dat het normaal in de airfryer moet. 12 min voor frietjes wat normaal goed moet zijn was nu slappe en half gare friet evenals de snacks die nog bevroren zijn en half gaar. Geen idee waar dit aan ligt en wellicht doe ik wat fout maar de friet moest er zeker +20 minuten in en dan maakt een airfryer het al minder ‘makkelijk en snel’ . De toetsen vond ik niet heel makkelijk. Wel is hij makkelijk schoon te maken en er komt bijna geen geur vrij.

Pluspunten

• Geen geur
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Friet + snacks half gaar
  • Lastig bedienen
  • Groot apparaat

k******@h********** 28-06-2022

Aanrader!

Dit apparaat heeft een prachtig design. En ook is het nog eens makkelijk in gebruik. Het fijne ervan zijn de 2 mandjes die er voor zorgen dat zowel snacks als frietjes gelijktijdig klaar kunnen zijn. Ideaal als je met meer personen bent of niet alles in een en het zelfde bakje wilt bakken. Alles wijst eigenlijk voor zich, en de mandjes zijn makkelijk schoon te maken. Ik kan deze airfryer dus aanbevelen!

Pluspunten

• mooi design
  • 2 mandjes om te bakken
  • makkelijk in gebruik en in schoonmaak

Minpunten

• geen eigenlijk.

chrisv 28-06-2022

Prima airfryer

De airfryer is een prima apparaat en doet zijn werk als airfryer goed. Friet, snacks, kip, vis alles kan ermee bereid worden in een handomdraai met een aantal handige extra functies.

Zo kan hij automatisch aangeven dat je na 2/3 van de tijd ff de mandjes schud. Ook kunnen ze afzonderlijk worden ingesteld, wat af en toe wat zoeken en klooien is maar uiteindelijk werkt hij prima.

Enige nadeel wat ik kan vinden is dat het apparaat als hij klaar is nog een tijdje stinkt naar plastic, waardoor je hele keuken ernaar ruikt.

Pluspunten

• Dubbele mand
  • Afzonderlijk instelbaar
  • Shake optie

Minpunten

• Af en toe lastig in te stellen
  • Plastic geur na airfryen

t***********@k*********** 28-06-2022

Aerofryer voor als je tegelijk wat wil bereiden

Prachtig design. Wij vonden het een makkelijk bediening.
Uitleg helder en duidelijk.
We keken uit naar tegelijk frietje en snack. Dat lukt ook met de dubbele basket.
Helaas kan er max 500gr friet in. Friet bleef slapjes.
Makkelijk schoonmaken. Zeker een grote pluspunt
En weinig geur. Kan dus in de keuken staan.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Opwarmen duurt erg lang
  • Friet bleef slap

m********@g******** 28-06-2022

Super handig 2 aparte manden

Wij hebben dit apparaat een aantal weken in huis om te kunnen testen.

Wij zijn een gezin met vier personen.
Het was altijd vervelend dat je niet zowel je patat als een snack tegelijk kon bakken.

Bij dit apparaat is dit anders, het heeft 2 manden. Hierbij kan je per mand de temperatuur en de tijd instellen.
Ook geeft het apparaat als 2/3 van de tijd voorbij is een signaal af, zodat je het eten wat in de mand (en) zit even kan schudden om een optimaal bakresultaat te behalen.

Het bakresultaat van met name de patat vonden wij erg tegenvallen. Dit kwam er erg slap uit en had echt wel veel langer de tijd nodig dan dat op de meeste bereidingswijze staat.

Wil je het display doorhebben moet je wel een aantal keer gebruiken en goed weten op welke plekken je op het scherm moet drukken.

Pluspunten

• 2 manden
  • afzonderlijke tijden in te stellen
  • afzonderlijke temperatuur in te stellen
  • signaal om mand te schudden

Minpunten

• duur in de aanschaf
  • groter dan gemiddelde airfryer

Liziej 27-06-2022

Echt een hele fijne Airfryer

We zijn ontzettend verrast en heel erg happy met de dubbele Airfryer van Princess.

Onze oude Airfryer was niet groot genoeg voor ons gezin van 5 niet om in 1 keer genoeg patatjes te bakken dus moest er altijd in 2 keer patatjes gebakken worden en daarna zaten ze vol aan alleen patatjes en was er geen ruimte meer voor een snackje. Nu kunnen we met de Airfryer van Princess patatjes een snackjes tegelijk bakken dit is zo ontzettend fijn!
Naast Patatjes en Snackjes bakken we ook onze vis in de Airfryer bijvoorbeeld.

Hij is makkelijk schoon te houden doordat hij in de vaatwasser mag. Dit is toch echt wel heel erg fijn hoor. Onze oude Airfryer mag niet in de de vaatwasser helaas.

Het menu is heel makkelijk in te stellen en alles wat we erin bakken komt er heerlijk knapperig uit. Naast dat hij zijn werk goed doet en hij makkelijk schoon te houden is vind ik hem ook heel chique staan in de keuken. Wij zijn er echt mega blij mee, wat een fijne Airfryer. Echt een aanrader dus!

• 2 bakjes om te bakken
  • Je hoort hem amper