Philips 2000 Series NA221/00 Airfryer 2000-serie, 4,2 l (zilver) - Reviews

Beste deals -9% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series NA221/00 Airfryer 2000-serie, 4,2 l (zilver) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jeroen87 19-05-2024

Fijne en compacte Airfryer

Deze airfryer heeft een mooi uiterlijk, is niet zwaar en heeft een schermpje om te kijken naar het eten.
Het mandje heeft geen rooster, maar een soort anti aanbaklaag zoals een pan, ik verwacht dat dit langer schoon blijft dan een rooster.
Nadeel kan zijn dat de gleuven in de bodem van het mandje aardig groot zijn waardoor klein eten erdoor kan vallen.
Het eten is snel klaar, het was even wennen dat er geen voorverwarm functie op zit maar dat is ook niet meer nodig, eten erin, timer aan en klaar is het eten.
Zoals met alle airfryers moet je het eten wel blijven draaien/opschudden halverwege voor het beste resultaat.
Er zit geen handleiding bij en de QR code werkt niet, dat is wel een groot gemis als dit je 1e ervaring is met een airfryer
Door de inhoud van 4,2 liter is deze airfryer perfect voor 2 personen.
Ik heb deze airfryer mogen testen en kan hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Formaat
  • Snelle bereiding

Minpunten

• Geen handleiding aanwezig/ QR code werkt niet

Bianca Visser 17-05-2024

Aanrader

Wij hebben deze airfryer mogen testen en we zijn heel tevreden. De airfryer is mooi qua design en compact, geen sta in de weg. Onze vorige airfryer was al behoorlijk verouderd en wij merkten duidelijk verschil in resultaat. Patat wordt lekker knapperig en vlees mooi bruin. Het kijkvenster is een echte aanwinst, zo hoef je de lade niet te openen om te kijken of het nog goed gaat. Het voorverwarmen gaat snel, slechts enkele minuten nodig. Wij geven deze airfryer een dikke 9.

Pluspunten

• compact
  • mooi design

Minpunten

• misschien te klein voor meer dan 2 personen

ThePino 14-05-2024

Fijne, simpele Airfryer die doet wat hij moet doen.

Fijne, simpele Airfryer die doet wat hij moet doen.

We hebben deze Airfryer mogen testen en moeten zeggen dat we aangenaam verrast waren door zijn gewicht. We hadden hiervoor een Airfryer ook van Philips, maar deze was bijna 2 x zo zwaar...
De bediening is vrij simpel, dus ook wel prettig!
We missen alleen een voorverwarmfunctie, dat waren we zo gewend met onze oude Airfryer en dat ontbreekt op deze. Is wel op te lossen door hem gewoon 5 minuten droog te laten draaien, maar het was handig geweest als deze functie erop had gezeten.
Ook was een uitgebreidere handleiding wel makkelijk geweest. Er is wel een QR code die je kan scannen, maar dan geeft hij aan dat de link niet bestaat.
Tevens is het rooster onderin niet echt makkelijk als je Franse frietjes of aardappelblokjes klaarmaakt. Ze vallen dan door de gaatjes en kieren en is niet makkelijk eruit te krijgen als die gloeiend heet is... Is wel op te lossen door zo'n silicone mandje te gebruiken, maar ideaal is het niet.

Maar al met al is het wel een prima apparaat die doet wat hij moet doen!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Simpele bediening

Minpunten

• Geen voorverwarmoptie
  • Minimale handleiding
  • Rooster onderin niet zo handig

Idemier 13-05-2024

Fijne AirFryer met slechte App

Het is een fijne AirFryer, maar de app laat te wensen over. De AirFryer wordt geleverd zonder handleiding, enkel met een QR code voor de Philips HomeID app. In de app kun je het apparaat toevoegen, maar wanneer je in de app op handleiding klikt krijg je een foutmelding. Ook op de site van Philips is geen handleiding te vinden. In de app staat wel een zogenaamde 'beknopte handleiding', maar dit is meer een reclame praatje dan uitleg van hoe het apparaat werkt. Op het touchscreen staan bijvoorbeeld een aantal icoontje, maar nergens wordt uitgelegd wat deze betekenen of precies doen.
Het design is dan weer erg mooi, het doorkijk glas aan de voorkant voegt echt wat toe. Je kunt zonder de lade eruit te halen zien hoe ver het eten qua bereiding is. Ook is het apparaat lekker compact, zonder in te leveren op capaciteit. Het valt ook positief op hoe stil het apparaat is.
Ook de RapidAir technologie werkt super goed. Hierdoor ciculeerd de lucht beter rond door de mand en wordt het eten efficiënter opgewarmd zodat je minder vaak hoeft te schudden.
Kortom: een fijne AirFryer met slechte ondersteuning.

Pluspunten

• Stil
  • Compact
  • Doorkijk glas aan voorkant

Minpunten

• Zeer slechte app
  • Geen handleiding

Mieke 13-05-2024

Doet wat het moet doen.

Afgelopen 2 weken heb ik deze airfryer mogen testen om daarna een eerlijke review te kunnen schrijven.
Op zich voldoet het apparaat prima. Het doet wat het moet doen.
Dus zonder enorm veel olie maaltijden maken/warmen. De mogelijkheden zijn groot. Van het koken van een ei tot het bakken van een cake.
De airfryer is heel snel warm, hoewel me nog steeds niet duidelijk is hoe ik kan zien dat hij warm genoeg is. Dit maakt hem vaak handiger in gebruik dan een oven die er veel langer over doet om op te warmen.
Voor 1 persoon is de grootte prima. Voor meer personen vind ik hem aan de kleine kant.
Minpunt vind ik de onduidelijke informatie die je erbij krijgt. Een heel boekwerk maar niks nuttigs over hoe het apparaat nu precies werkt.
Op zich wijst het zich allemaal redelijk vanzelf maar niet alles. Waar is de ouderwetse handleiding bij een apparaat toch gebleven?!

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel mogelijkheden
  • Kijkglas

Minpunten

• Voor meer dan 1 persoon wat klein
  • ontbrekende handleiding

Sara89 13-05-2024

Echte aanrader, kan niet meer zonder

Dit is echt de aanwinst van het jaar, ik woon weer alleen en had moeite met bedenken wat ik moest eten, ik was vaak te moe en het duurde me te lang om iets te maken waardoor ik een boterham pakte. Sinds ik deze heb, heb ik weer plezier tijdens het eten maken. Ik begon met kroketten en andere snacks en gebruik hem nu voor van alles. Bloemkool met een krokant korstje, kip met een knapperig jasje en mijn eerste zuurdesem brood(je) heb ik ook al gebakken. Ik weet niet wat voor technologie die rapid air is, maar alles wordt zo lekker en dat echt veel sneller dan iedere reguliere oven. Groot pluspunt is ook het gemak bij het schoonmaken, ze hebben echt aan alles gedacht bij deze versie.

soepah 13-05-2024

Fijn apparaat!

Ik heb deze airfryer een aantal weken mogen testen. Het is een prettige airfryer met een strak design die doet wat hij moet doen. Bijzonder leuk vind ik het lampje in de airfryer en de glazen voorkant van de mand zodat je tijdens het bakken in de airfryer kunt kijken. Het nadeel is wel dat er ruimte zit tussen het glas waardoor in theorie er viezigheid tussen het glas kan komen te zitten vanuit bijvoorbeeld de vaatwasser. Ik heb de airfryer te kort getest om dit daadwerkelijk zo te ervaren. Daarnaast viel me op dat deze airfryer een stuk lichter is dan een eerder exemplaar dat ik in bezit had. Ook is hij een stuk stiller. Prettig vind ik dat deze airfryer een digitale klok heeft. Mijn vorige airfryer had een kookwekker en die is toch een stuk minder betrouwbaar qua tijdsinstelling.

Pluspunten

• doorkijkscherm
  • stil

Roland 13-05-2024

Mooie en compacte airfryer met handige kijkvenster

We hebben de mogelijkheid gehad om deze airfryer gedurende enkele weken te testen.
Meteen viel het kijkvenster op en samen met het ingebouwde lampje is dat een uiterst handige toevoeging, waardoor je eenvoudig je voedsel kunt controleren zonder het mandje eruit te hoeven halen.

Het enige minpunt is het mandje; het zou handiger zijn als het een lade was. Nu moet je het mandje eruit halen, waardoor je slechts één hand vrij hebt. Niettemin verwarmt de airfryer goed en bereidt hij het eten uitstekend.
De airfryer is ook nog eens erg compact.
Er wordt geen handleiding meegeleverd, en op internet is alleen een beknopte handleiding beschikbaar.

Pluspunten

• Kijkvenster
  • Lampje

Minpunten

• Mandje
  • Handleiding

s************@h********** 13-05-2024

Compacte luxe airfryer

Het is een mooi compact apparaat met vele functies en mogelijkheden die zorgen voor een prima resultaat.
Soms is het even zoeken hoe je de juiste tijd en temperatuur krijgt voor het juiste goud bruine korstje.
Doordat hij compact van formaat is neemt hij ook niet veel ruimte in beslag bij het opbergen.
Hij bied veel mogelijkheden voor het bereiden van verschillende producten.
Is niet moeilijk in gebruik en makkelijk in te stellen.
Ik had zelf nog een oude die erg groot en massaal was maar merk dat ik deze toch sneller pak en is ideaal voor een kleiner huishouden.
Hij is makkelijk schoon te maken wat ook al een mega voordeel is.

Pluspunten

• Compact
  • Handig is gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Even zoeken voor de juiste temp
  • Snoer had iets langer gemogen

s************@h********** 13-05-2024

Mooie luxe airfryer

Hij bied veel mogelijkheden voor het bereiden van verschillende producten.
Is niet moeilijk in gebruik en makkelijk in te stellen.
Hij is makkelijk schoon te maken wat ook al een mega voordeel is.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel keuzes

Minpunten

• Snoer mag iets langer
  • Even zoeken naar de juiste tijd en temp verhouding

MirandaFZ 13-05-2024

Makkelijk in onderhoud en gebruik

Deze airfryer mogen testen. We zijn aangenaam verrast door de binnenpan, welke net als een koekenpan zeer makkelijk te reinigen is. Een verademing na onze oude airfryer met draadmand. Ook biedt de app tips voor het reinigen (zelfs een video), waarmee het onderhoudt zeer makkelijk wordt. Tevens kan je in de app kookinspiratie opdoen met gerechten welke zeer gevarieerd zijn. De airfryer heeft een kijkvenster, wat het ook weer makkelijk maakt om in de gaten te houden of alles goed gaat. Een leuk plusje, geen noodzaak als je bekend bent met de kookwijze van de airfryer. Voor vier volwassenen kan de pan soms een beetje aan de krappe kant voelen, maar vaak kwamen we nog wel uit. Enige jammere vond ik dat alle dure assecoires ,welke ik voor mijn vorige airfryer had aangeschaft, hier niet inpassen. Qua duurzaamheid vind ik dit nog wel een puntje. Verder komen verschillende gerechten hier goed, smakelijk en waar nodig knapperig uit de pan! Al met al zeer tevreden en zeker met de tijd verbeterd ten opzichte van onze oude airfryer.

Pluspunten

• Binnenpan zo schoon
  • Kijkvenster
  • Makkelijke bediening
  • App voor inspiratie en uitleg

Minpunten

• Oude assecoires (xxl) niet compatibel

Turkan 12-05-2024

Mooie Airfryer

Ik gebruik deze Airfryer nu al een aantal weken in gebruik. Hij overtreft mijn verwachtingen. Hij ziet er mooi uit en heeft een goed formaat. Wij hebben een gezin met 2 kinderen en 2 volwassenen. De patatjes die ik er mee gemaakt heb zonder olie hadden een mooie kleur. Ik heb ook kroketten en mini kipjes gebakken. Hij is groot genoeg voor 4 personen. Hij is ook makkelijk schoon te maken. Het kijk venstertje verraste mij maar is wel handig. Na gebruik berg ik hem op in de kast. Hij is ook mooi licht. Je kan van alles aanpassen en instellen.

Pluspunten

• licht gewicht
  • kijk venster

Houtje91 11-05-2024

Compacte airfryer

De airfryer heb ik een aantal weken mogen testen. Compact, mooi design maakt het eten snel lekker krokant door de rapidair technologie. De voorgeprogrammeerde programma’s maken het extra makkelijk om snel te starten. Hoewel er een duidelijkere handleiding geleverd zou mogen worden want nu ben je verplicht om het op internet op te zoeken.

Jkr 10-05-2024

Werkt top

Ik ben erg tevreden met deze airfyer en zou hem dan ook zeker aanraden aan anderen. De airfryer is van goede kwaliteit, niet te groot om op te kunnen bergen, maar wel biedt wel voldoende ruimte. Daarbij is hij zeer gebruiksvriendelijk, zeker in combinatie met de app voor op je telefoon. Ook het kookvenster en het ingbouwde lampje zijn ontzettend handig gezien je hierdoor je eten steeds in de gaten kan houden. Het eten is zeer vlot klaar en smaakt uitstekend. Wel had ik graag een wat uitgebreidere handleiding willen hebben, deze is vrij beknopt. Met name de voorgeprogameerde standen zijn mij niet helemaal duidelijk en sommige knoppen spreken niet voor zich. Al met al is dit een zeer fijn apparaat

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Goed formaat

Minpunten

• Te beknopte handleiding

LT74 08-05-2024

Gezonder koken

De airfryer heeft een compact design, voor gezinnen tot 3 personen. Zonder vetstof toe te voegen, kleurden de frietjes, frituursnacks, schnitzels, aardappelen en gegrilde groentjes mooi bruin. Hij is gebruiksvriendelijk door de vooraf ingestelde programma's. Het mandje en de rooster mogen in de vaatwasser. Ik kan de airfryer alleen maar aanraden voor iedereen die gezonder wil koken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zonder vetstof
  • Compact design