• Test panel 7.6 jun 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ninja SL400EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Bo 13-06-2024
  • Product gekregen

Goede ervaring

Geschreven voor: Ninja SL400EU

Ik heb de afgelopen weken de Ninja Airfryer mogen testen en ik ben tevreden! Het apparaat is bijzonder eenvoudig in gebruik en is inmiddels een onmisbaar in mijn dagelijkse routine geworden. Een groot voordeel van deze airfryer is dat hij twee bakken heeft, waardoor ik meerdere gerechten tegelijkertijd kan bereiden. Ondanks dat het een 2-in-1 apparaat is, zijn de bakken ruim genoeg voor flinke porties. Ook zit er een handig rekje bij waardoor je in elke bak ook weer 2 verschillende lagen kunt opbouwen.

In het begin vond ik de vele knopjes wat intimiderend, maar al snel bleek dat het apparaat zeer gebruiksvriendelijk is. Het heeft voorgeprogrammeerde kookfuncties, maar je kunt ook heel makkelijk zelf de juiste temperatuur en tijd instellen. Dit maakt het koken met de Ninja Airfryer een plezierige en flexibele ervaring. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdige en gebruiksvriendelijke airfryer!

(wel wat aan de prijzige kant)

Pluspunten

• 2 Bakken
  • Verschillende programma's
  • Mooi qua uitstraling
  • Afmeting is goed! niet te groot

Minpunten

• Prijs

d***********@o********** 12-06-2024

Ninja Airfryer getest en goedgekeurd

Geschreven voor: Ninja SL400EU

Ik heb deze Ninja airfryer uitgekozen vanwege het design en capaciteit en gelukkig een aantal weken mogen testen. Door dit design staat het mooi in iedere keuken. Degelijk en makkelijk te bedienen apparaat met zeer handige lades (2x) met verrassend veel inhoud (in iedere lade past in ieder geval 1 kilo friet). Ook doordat de lades nog separaat zijn in te delen in 2 losse compartementen uitermate handig om verschillende gerechten te bereiden en draagt daardoor ook zorg dat alles goed en lekker bereid wordt. Gegrilde groenten en gemarineerde kip worden lekker en gezond daardoor bereidt. Friet en snacks zijn snel bereidt voor een groot gezin. De meeste tijd zit hem in de bereiding van de producten, maar als dat eenmaal gedaan is, heb je er geen omkijken meer naar. Menu is zeer prettig in gebruik en de handleiding spreekt voor zich. Ook online veel diversiteit aan recepten te vinden, waardoor dit apparaat tot zijn volledige potentie wordt benut.

Pluspunten

• degelijk
  • mooi design
  • handige lades met tussenlades
  • heerlijke bereiding
  • makkelijk te bedienen menu

Minpunten

• snoer is aan de korte kant

e*****@c******** 11-06-2024

Aanrader

Geschreven voor: Ninja SL400EU

Superleuk dat ik de Ninja Double Stack airfryer heb mogen testen. Het is een prachtig apparaat dat zeker niet misstaat in de keuken. De dubbele lades zijn heel fijn. Je zou het op het eerste gezicht net zeggen, maar de inhoud van de lades is groot. Het apparaat is makkelijk in te stellen. Heel handig dat je met 1 druk op de manden kunt synchroniseren, zodat de gerechten gelijk klaar zijn.
De bereidingstijd is voor sommige producten wel wat aan de lange kant. Misschien moet ik daar nog wat hanigheid in krijgen.

Polly1978 07-06-2024

Deze Ninja is echt een uitkomst in de keuken

Geschreven voor: Ninja SL400EU

Ons gezin heeft deze Ninja Airfryer mogen testen. Onze eigen Airfryer stamt nog uit de periode van de eerste airfryers, dus dit was wel een uitkomst. We willen graag een dubbele airfryer maar vinden deze vaak te breed. Ninja heeft hier over na gedacht en heeft er een gemaakt met lades boven elkaar. De mogelijkheden zijn enorm. We hebben een er een helemaal maaltijd in kunnen bereiden. ( Aardappels, groente en vega hamburgers, en alles was tegelijk klaar). Je hebt ook nog de mogelijkheid om in een lade een extra rekje te plaatsen zodat je 2 lagen hebt.

Het is wel even puzzelen want de mogelijkheden zijn enorm met de Ninja. De uitgebreide handleiding met tips helpt je daar goed bij. Ik gebruik de Ninja zonder enige boter en ik vond alles lekker uit dit apparaat, zelfs vlees smaakt goed.

Al met al een mooi apparaat met veel ruimte. Zeker voor een groter gezin is dit apparaat prima, en zeker niet voor alleen patat bakken. Je hebt geen koopplaat nodig met dit apparaat, je kan er echt hele maaltijden in bereiden.

Pluspunten

• De dubbele lades inclusief rekjes
  • Verschillende programma’s (koken, bakken etec)
  • Afmeting dus de hoogte in ipv de breedte

Minpunten

• Prijzig voor alleen een frituur
  • Toch wel groot en zwaar

Inekedip 04-06-2024

Aanrader, maar je moet er wel mee leren werken

Geschreven voor: Ninja SL400EU

Deze airfryer hebben wij een aantal weken mogen testen. Wij hadden nog nooit een airfryer gezien met 2 lades. In deze kun je afzonderlijk dingen bereiden of alles op hetzelfde moment klaar laten zijn. Dat is wel heel handig. In een lade heb je ook nog de mogelijkheid om een rek te plaatsen zodat je 2 lagen kunt maken.

We hebben wel even moeten uitproberen wat de juiste stand van elk gerecht was. gelukkig was er een uitgebreide handleiding met tips. Wat ons goed beviel was om bijvoorbeeld cordon bleu of frikadellen klaar te maken. De kroketten bleken bleek, ondanks inspuiten met olie.
We hebben ook geprobeerd om er patat in klaar te maken. Maar daar ben je wel even de tijd voor nodig, want het kost een half uur om de patat goed gaar en knapperig te krijgen. En dat vonden we wel heel onhandig.

Al met al een mooi apparaat met veel ruimte. Voor een gezin t/m 4 personen is het goed te doen. Met een groter gezin kun je er wel vlees in bereiden bijvoorbeeld. Maar een hele patatmaaltijd gaat niet lukken, of je moet er heel lang de tijd voor nemen.

Pluspunten

• Splitsing in lades
  • twee lagen binnenin een lade
  • Afmeting, hoog dus praktisch op aanrecht

Minpunten

• werd heel heet, niet op kwetsbaar aanrecht zetten
  • patat duur een half uur