Philips 3000 series NA352/04 Airfryer met twee manden uit de 3000-serie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series NA352/04 Airfryer met twee manden uit de 3000-serie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

FamLuijten 16-08-2024

Bevalt erg goed!

Wij hebben de Philips Airfryer mogen testen en dat hebben we uitgebreid gedaan. De airfryer beschikt over twee manden, wat het gemakkelijk maakt om bijv. tegelijkertijd aardappeltjes en vlees te bakken. Daarnaast beschikt het over meerdere vooraf ingestelde programma's, we hebben deze uitgetest en het klopte goed. Dit maakt het gebruiksgemak een stuk groter. De time-functie zorgt ervoor dat je frietjes/aardappeltjes en vlees/snacks precies tegelijkertijd klaar zijn, top! Je hoeft hem niet te voorverwarmen en dankzij de Rapid Air-technologie is toch perfect bereid.
Het afwassen van de airfryer kost wel iets meer tijd mijn inziens, er zit een rooster in wat je eruit kan halen. De losse onderdelen zijn allen goed schoon te maken.

Kortom een ideale toevoeging in je keuken wanneer je snel, gemakkelijk en zonder al te veel omkijken je eten wilt bereiden.

Pluspunten

• Snel
  • Perfect bereid
  • Twee manden

Didrik 07-08-2024

Top apparaat! Fijne stille, snelle en mooie airfryer.

Ik heb onlangs de Philips NA352/04 Airfryer mogen testen. Tijdens de eerste keer dat ik eten klaar wou maken vroeg ik mij af of de airfryer kapot was. Hij maakt vergeleken met mijn oude airfryer zo weinig geluid dat je haast niet door hebt dat hij aanstaat, wat natuurlijk een pluspunt is!

Dat de airfryer twee verschillende groottes aan manden heeft is ontzettend handig is als je iets kleins wil bereiden hoef je niet direct een grote mand te gebruiken waardoor het ook nog weer sneller klaar is.

Doordat de airfryer twee manden heeft, kun je heel gemakkelijk meerdere gerechten in één keer klaar maken. Dit is echt een groot pluspunt!

Eigenlijk alles is beter vergeleken met mijn oude airfryer, hij is sneller, hij bakt mooier bruin, hij geeft aan wanneer ik het gerecht moet schudden/draaien, hij is stiller en hij ziet er mooi uit.

Met andere woorden, een top apparaat!

Pluspunten

• Stil
  • Twee manden
  • Mooi
  • Snel
  • Verschillende mandgroottes

d***************@y******** 06-08-2024

Mooi aparat en handig in gebruik. Handig om patat en snacks tegelijker tijd klaar te krijgen.

Movanrooij1 05-08-2024

Top Airfryer met dubbele manden

De philips airfryer 3000 serie met 2 bak units, is echt een topper, ik heb deze mogen testen
Het is in het begin, je eigen een beetje verdiepen in het touch screen programma, maar als je het eenmaal door hebt, werkt het fantastisch
Het apparaat heeft een grote mand en een kleinere, de grote hebben wij gebruikt voor airfryer friet, krieltjes, afbak broodjes in te bakken, dit kwam er alle met een mooie kleur uit, de kleinere bak is fijn voor snacks, vissticks, en heb er diverse soorten diepvries groenten in warm en gaar gemaakt
Het apparaat is ook makkelijk schoon te maken, bij beide bakken kan je het uitneembare gedeelte in het afwasmachine reinigen, heb het ook met een gewoon sopje geprobeerd en dit ging ook goed, de bakken opzich heb ik met een beetje afwasmiddel onder de kraan afgespoeld en met keukenrol droog gemaakt
Ik heb het oude model airfryer van philips met het rastermandje, maar de nieuwe modellen zijn veel makkelijker schoon te maken
Deze dubbele airfryer krijgt van mij een 10, voor gemakkelijk schoon te maken en de bakresultaten van diverse etenswaar

Pluspunten

• 2 manden
  • Gemakkelijk te reinigen

n******@h********** 05-08-2024

Ik heb deze dual airfryer nu enkele weken in huis om te testen en ik ben aangenaam verrast door de vele mogelijkheden en het gemak van deze airfryer. Wij waren bekend met een airfryer, maar heb nu ervaren hoe fijn het is om verschillende gerechten tegelijk klaar te maken zonder gedoe van verschillende baktijden etc.

De Philips 3000 Dual Airfryer biedt veel meer functies dan onze vorige airfryer. Een van de handigste functies is de tijdfunctie die ervoor zorgt dat je gerechten tegelijk klaar zijn in beide manden dankzij de synchronisatiefunctie. Daarnaast zijn er de voorgeprogrammeerde instellingen die het koken nog makkelijker maken. Beide lades kunnen apart ingesteld worden, wat ons in staat stelt om diverse gerechten tegelijkertijd te bereiden.

Een andere handige extra functie is de schudindicatie die je helpt herinneren om bijvoorbeeld de frietjes even te schudden, zodat ze allemaal even krokant gebakken worden. Dit zorgt voor een gelijkmatige bereiding zonder dat je er continu op hoeft te letten.

Het schoonmaken van deze airfryer is ook een stuk makkelijker dan voorheen door de uitneembare mandjes. Het snoer kun je makkelijk oprollen aan de achterkant van het apparaat, wat zorgt voor een opgeruimde aanblik op het aanrecht.

De display heeft makkelijke touchscreen toetsen waarmee je de temperatuur per 5 graden kunt instellen, wat ons helpt om nauwkeurig te koken. De Airfryer heeft voldoende inhoud voor een gezin van 4 personen en wordt bij ons dan ook veel gebruikt voor allerlei verschillende gerechten.

Al met al ben ik zeer tevreden met de Philips 3000 Dual Airfryer. Het apparaat is veelzijdig, gebruiksvriendelijk en eenvoudig schoon te maken, wat het een waardevolle aanwinst maakt voor onze keuken.

Pluspunten

• 2 manden
  • Extra functies
  • Makkelijk schoon te maken

Voxox 03-08-2024

De Philips NA352/04 Airfryer is zeker een aanrader

Ik heb de Airfryer een tijdje mogen testen in ruil voor een review. Wij waren niet in het bezig van een Airfryer dus dit was voor ons meteen een kennismaking. De Airfryer is een geweldig apparaat en zeker een aanrader.

Hieronder mijn bevindingen.

Gebruiksgemak (Twee Manden)

Een van de opvallendste kenmerken van de Philips NA352/04 is het dual-basket systeem. Het hebben van twee aparte manden is een grote plus, vooral voor gezinnen of voor mensen die graag verschillende gerechten tegelijk willen bereiden. Dit systeem stelt gebruikers in staat om tegelijkertijd twee verschillende gerechten te bereiden zonder dat de smaken zich vermengen. Bijvoorbeeld, je kunt in de ene mand frietjes bakken terwijl je in de andere mand een stukje kip grilt. De manden waren niet heel groot, dus je moet wel rekening houden als je met meerdere mensen gaat eten.

Time-functie (Synchronisatie van Kooktijden)

De time-functie van de Philips NA352/04 is handig. Het apparaat kan automatisch de kooktijden in beide manden synchroniseren, zodat alle gerechten gelijktijdig klaar zijn om te serveren. Dit betekent dat je niet meer hoeft te jongleren met verschillende timers of je zorgen hoeft te maken over het te vroeg afkoelen van gerechten.

8 Voorgeprogrammeerde Instellingen

De Airfryer heeft 8 voorgeprogrammeerde instellingen die het koken nog eenvoudiger zouden kunnen maken. Deze instellingen zijn ontworpen voor populaire gerechten zoals frietjes, kip, vis, en groenten, en zorgen ervoor dat de gerechten altijd op de juiste temperatuur en tijd worden bereid. Zelf hebben we die voorgeprogrammeerde instellingen niet gebruikt omdat vaak de tijden of de temperatuur niet overeen kwamen met de beschrijving.

Onderhoud van de Airfryer

Het onderhoud is eenvoudig . De uitneembare manden en lade zijn vaatwasmachinebestendig, wat het schoonmaken aanzienlijk vergemakkelijkt. De binnenkant van de airfryer is voorzien van een antiaanbaklaag, waardoor etensresten niet blijven plakken en eenvoudig verwijderd kunnen worden. De manden deden wij meestal na gebruik in de vaatwasser. De lade's deden we met een sopje omdat ze anders best wel veel ruimte innemen in de vaatwasser.

Rapid Air-technologie voor Perfecte Resultaten

Deze technologie circuleert hete lucht snel en gelijkmatig rond het eten, wat resulteert in knapperige buitenkanten en sappige binnenkanten zonder dat er veel olie nodig is. Ook zonder olie te gebruiken krijg je een prima resultaat. Het heeft mij echt verbaast hoe knapperig de producten werden.

Conclusie

Ik vind de Airfryer echt een aanrader. Zeker als je nog niet eerder een Airfryer hebt gehad is dit echt een uitkomst. De kleur vond ik erg mooi. Het is wel een groot apparaat wat veel ruimte inneemt. Wij hadden een mooi plekje waar die kon staan en stond ons niet in de weg. Ook heb je na gebruik geen last van vieze luchtjes. Wel vind ik de prijs aan de hoge kant.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • makkelijk en snel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• prijzig
  • korte stekker

Chris85 03-08-2024

Een Airfryer met twee manden is zeker een aanrader!

Deze airfryer met twee manden heeft mij echt positief verrast. Ik heb het apparaat getest en was onder de indruk van hoe eenvoudig het is om verschillende onderdelen tegelijkertijd klaar te maken.

Voordat ik het apparaat voor het eerst gebruikte, twijfelde ik over de toegevoegde waarde van de extra mand, maar tijdens het koken bleek het al gauw heel handig om bijvoorbeeld wat tomaatjes te poffen in de kleine mand, terwijl er in de grote mand een quiche stond. Het apart instellen van kooktijden voor bijvoorbeeld friet en snacks is echt een uitkomst, alles tegelijk kunnen eten is veel lekkerder en gezelliger namelijk.

Zoete aardappelfrietjes uit deze airfryer zijn trouwens ook veel lekkerder dan voorheen. De ruime inhoud en het apart kunnen instellen van de manden zijn voor ons dus grote voordelen.

Een klein minpunt is het ontbreken van een geleiderails voor de mand, waardoor je moet opletten waar je de hete mand neerzet. En het snoer van de stekker is aan de korte kant. Maar al met al ben ik zeer tevreden en kan ik dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Verschillende tijden, toch gelijk klaar.
  • Temperatuur los in te stellen per mand.
  • Stil in gebruik!
  • Past in een standaard keukenkastje.
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Snoer is aan de korte kant.
  • Mand mag je niet omkiepen.
  • Mand moet op hitte bestendige onderzetter.
  • Eerste keer aanzetten stinkt hij.

L**************@h********* 03-08-2024

Fijn gebruiksgemak

Ik heb de Philips Airfryer voor een aantal weken mogen testen. Ik ben erg enthousiast over de airfryer. De dubbele mandjes zijn ideaal om een volledige maaltijd te bereiden. De mandjes zijn beide groot genoeg voor een avondmaaltijd te bereiden voor 4 personen. Door het gebruik van het inzetrooster is het mogelijk om voedsel te stapelen en zodoende meer tegelijk te bereiden. De beide mandjes van de airfryer zijn goed schoon te maken wat zorgt voor een fijn gebruiksgemak. Verder heeft airfryer een aantal voorgeprogrammeerde programma's welke je bij verschillende gerechten evengoed gelijktijdig kan laten eindigen.
Al met al een hele fijne airfryer die ik zeker aanraad.

q*****************@h********** 02-08-2024

De airfryer van 2024

Wij hebben deze geweldige Airfryer met twee manden van Philips mogen testen. En voordat we de details in duiken kunnen wij zeggen; wat een geweldige airfryer! Zelf hebben wij een XL airfryer met een enkele mand. Hierdoor weten wij goed het verschil tussen een enkele mand en een dubbele mand.

Wat ons gelijk opviel is de kleur. Op de doos lijkt dit een “zwarte” airfryer, maar eenmaal uitgepakt is dit een donkergrijze airfryer. Alsnog super mooi. Het is een airfryer met een luxe uitstraling die iedere keuken een extra luxe uitstraling geeft. Het is een vrij brede airfryer naast onze XL airfryer, maar dankzij de dubbele manden, krijg je er ook veel voor terug.

In beide manden zitten er per mand een soort van rooster in welke je er gemakkelijk uit kan halen, wat er voor zorgt dat je de airfryer goed schoon kunt maken. Ze zitten stevig vast, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat deze er uit kiepert als je je frietjes op je bord gooit. Dit is bij onze andere airfryer wel het geval.

De rapid air technologie zorgt ervoor dat je eten met het gewenste resultaat eruit komt. Normaal moet je halverwege je eten draaien. Dit zijn wij meerdere keren vergeten, maar desondanks dat kwam alles er aan alle kanten prachtig goudbruin uit. Wij hebben er daarna eigenlijk voor gekozen om het niet meer halverwege te draaien en dat scheelt toch weer een extra stap.

Er zit ook een geweldige time-functie op, welke ervoor zorgt dat je eten tegelijk klaar is. In het ene mandje je frikandellen en in je andere mandje je patat. Dan stel je op de ene 8 minuten in en op de ander 15 minuten. Zodra de timer 8 minuten raakt, dan gaat het volgende mandje ook aan. Dat zorgt ervoor dat alles tegelijk klaar is en je niet hoeft te wachten op je patat of frikandellen. Dit werkt naar behoren. Wat wij ook fijn vinden is dat deze in secondes aftelt. Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt bij onze eerdere aifryers. Al met al een enorme aanrader als je op zoek bent naar een airfryer met twee mandjes.

Pluspunten

• Timer-functie
  • Rapid air technologie
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Twee mandjes
  • Niet zo luid

Minpunten

• Andere kleur dan op de doos
  • Groot. Niet voor een kleine keuken

Karel2 02-08-2024

Veelzijdige Airfryer om snel mee te kunnen variëren!

Deze Airfryer verrast al direct uit de doos door een afgewerkte matte kleur met gouden accenten op de handgrepen. Om daarop aan te sluiten: de manden kunnen volledig in de afwasmachine en komen er daarna perfect schoon en zonder vlekken uit.

De Airfryer heeft bovenop een touchscreen welke gemakkelijk te reinigen is met een licht vochtige doek en ook de binnenzijde van het apparaat is makkelijk schoon te houden doordat alles goed bereikbaar is. Pluspunt hierbij is dat dit in de testperiode de Airfryer aan de binnenzijde volledig schoon is gebleven tijdens de bereiding van 7 a 8 producten. Dus geen gedoe met schuursponsjes, bakpapier, alufolie of iets dergelijks!

Dan de gerechten die zijn gemaakt: friet, hapjes en cake. Eerlijk is eerlijk: met de friet is het experimenteren qua tijd en temperatuur. Dit was met een klassieke Airfryer gemakkelijker. Daarentegen gaan de hapjes en cake 100 procent direct goed.

De presets zijn niet gebruikt, maar wel vergeleken met de tijd die gebruikt is om bovenstaande gerechten te maken en ook daarbij geldt dat het een kwestie is van experimenteren. Soms is het te lang, soms te kort en soms is de temperatuur te laag of hoog. Al met al is dat samengevat natuurlijk ook precies wat koken is:)

Het instellen van de tijden en temperaturen werkt geweldig en hierbij kan gekozen worden om beide manden gelijktijdig met dezelfde instellingen te laten werken of afzonderlijk.

Voor een snel hapje bij de borrel kan binnen 10 minuten de kleine mand producten bereiden zoals je die in een cafetaria ook krijgt. Maar dan wel met minder vet en zo niet nog smakelijker!

Ik wil nog wel een aandachtspunt noemen voor de gezinnen met jonge kinderen. In tegenstelling tot de vorige Airfyer die ik heb gebruikt hebben de manden geen veiligheidssluiting. Bij het aantrekken van de gouden handgrepen bestaat de (gelukkig kleine) kans dat een jong kind de hele mand eruit kan trekken.

Bij de vorige Airfryer zat bovenin een soort mechaniek waarbij de mand alleen door deze op te tillen uit de machine kon worden geschoven. Enige vorm van toezicht in de keuken is altijd aan te raden en normaalgesproken staat een Airfryer op het aanrecht waardoor gelukkig de hoogte al een hindernis vormt!

Maar al met al is dit een prachtig en aan te raden apparaat welke voldoende mogelijkheden heeft om snel hele lekkere producten te maken!

Pluspunten

• Touchscreen
  • Afgewerkte, matte uitstraling
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veelzijdigheid gerechten

Minpunten

• Losse manden zonder veiligheidssluiting
  • Presets kloppen niet helemaal

AnnemiekNL 31-07-2024

Mooie en hele goede Airfreyer

Wij hebben thuis deze mooie airfreyer met 2 manden mogen testen.
Toen wij de doos uitpakte werden we al heel blij van de mooie uitstraling. Hij ziet er chique uit met de mooie kleur handvatten. We hebben hem snel op het aanrecht gezet en hij paste perfect. Nadat we de stekker in het stopcontact hadden gedaan zagen we de tiptoetsen voor de airfreyer. De manden vooral de kleine zijn heel goed schoon te maken. Wij hebben verschillende producten getest. We lazen in eerder reviews dat de kleine mand niet zo goed krokant zou bakken. Wij kunnen het tegendeel vertellen ook de kleine mand heel goed een lekker kroket kan bakken. Ook de uitgestelde functie zodat beiden mandjes tegelijk klaar zijn is ideaal. Wij zijn erg tevreden over deze airfreyer.

Pluspunten

• tip toetsen werken erg makkelijk
  • mandjes goed schoon te houden

Cadmium5070 31-07-2024

Ik heb de Philips Dual Basket Airfryer een paar weken gratis mogen testen. In ruil daarvoor schrijf ik hier mijn eerlijke review.
Zelf had ik hiervoor nog nooit gebruik gemaakt van een airfryer en was ik alleen de normale frituurpan gewend. Ik ben zeer positief verrast over het gemakt van een airfryer. Ik heb veel verschillende gerechten uitgeprobeerd, van friet tot zalm, en ben erg te spreken over de resultaten. Alhoewel ik van te voren verwachten dat het eten uit de airfryer toch net wat minder lekker zou smaken, smaakte alles erg lekker.
Daarnaast heeft deze airfryer natuurlijk twee manden. Daardoor kan je twee verschillende dingen tegelijk maken. Denk bijvoorbeeld aan friet en een snack daarbij (zoals bitterballen)! Door de “time-sync” functie hoef je vervolgens ook niet meer zelf na te denken over wanneer je alles er in moet doen. Gewoon instellen zoals het moet en de airfryer regelt zelf wanneer alles klaar is.
Ook na het eten bevalt de airfryer erg goed. Doordat alles in de vaatwasser kan is er bijna geen onderhoud nodig vanuit de gebruiker. In mijn vaatwasser nemen beide manden wel veel ruimte in beslag, maar dat is natuurlijk logisch bij een dergelijke grote airfryer.
Als laatste vielen de presets op de airfryer mij wel tegen. De tijd was vaak te lang, waardoor de producten er te doorgebakken uit komen. Dit is natuurlijk makkelijk te verhelpen door zelf een tijd in te stellen, maar wel jammer dat je hier dan nog even extra op moet letten.

Pluspunten

• Veel opties
  • Time-sync
  • Smaak van eten
  • Schoonmaken

Minpunten

• Groot apparaat
  • presets

Prinsesiiejj 29-07-2024

Grote airfryer met 2 mandjes

In de omschrijving stond dat de airfryer zwart zou zijn. Toen ik hem binnen kreeg om te testen was hij echt grijs. Vond ik wel een tegenvaller.
Hij is wel groot, heeft 2 mandjes, die afzonderlijk van elkaar te gebruiken zijn. Ze hoeven dus niet alle 2 aan.
Je kan de temperatuur en minuten instellen.
En er zitten nog meer opties op.
Er zit een handige touchescreen bovenop.
Zodra je de patat erin doet, begint hij gelijk met warmen. Zodra je het mandje open doet stopt de airfryer met warmen, en zodra je hem dicht doet begint hij weer.
Opmerkelijk is dat alles sneller klaar is dan mijn vorige airfryer.
De patat is echt bruin en krokant, smaakt heerlijk.
En de snacks zijn ook zoals ze horen te zijn.
De broodjes die we erin opgewarmd hebben worden ook snel bruin en krokant.
Schoonmaken gaat ook wel gemakkelijk.
Ik raad het product wel aan, alleen de kleur is echt een tegenvaller.
En ik vind de prijs ook wel aan de prijzige kant.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Vele opties
  • Makkelijk schoonmaken
  • Sneller klaar dan oude airfryer

Minpunten

• De kleur is niet zwart maar grijs
  • Groot apparaat op het aanrecht

m*********@g******** 29-07-2024
Ik heb deze Dual Basket Airfryer van Philips mogen testen en ik ben er erg tevreden over. Ik had al een xxl airfryer van Philips en kon dus goed vergelijken.
Het grote voordeel van deze airfryer is natuurlijk dat deze twee manden van ongelijke grootte heeft. Hierdoor kun je zoveel gerechten maken. Ik heb van alles uitgeprobeerd. AVG-maaltijden, pasta en natuurlijk ook frietjes. De Rapid Air rechnologie zorgt voor een perfect resultaat. Er zitten diverse voorgeprogrammeerde knoppen op maar die gebruik ik niet, ik vul de temperatuur en tijd handmatig in. Erg handig is de knop die ervoor zorgt dat beide bakken tegelijkertijd klaar zijn. Ook kun je gewaarschuwd worden om tussendoor een keer te schudden.
Ten opzichte van mijn oude airfryer is deze een verademing om schoon te maken. Gewoon de bakken na gebruik even in een sopje doen. Ik doe ze niet in de vaatwasser want dat neemt teveel plek in. Met de hand afwassen is zo gebeurd. Ze worden makkelijk schoon.
Het geluidsignaal als het klaar is had wel wat harder gemogen. Verder neemt de airfryer wel wat plek in beslag, je moet er dus wel de ruimte voor hebben.
Heel tevreden!

Joël 27-07-2024

Fantastisch apparaat

Ik kan eigenlijk alleen maar lovend zijn. In tegenstelling tot mijn huidige airfryer blijven er bij deze philips geen zwakke broeders achter. Alle patat is mooi bruin. Super. Wat natuurlijk echt een voordeel is dat je tegelijk patat en snacks er in kan doen , en dat je de temperatuur afzonderlijk van elkaar kan instellen. Fantastisch . Sommige onderdelen mogen in de vaatwasser waardoor het schoonmaken zo gepiept is. Ook broodjes, kip en visticks zijn geen probleem voor deze held in de keuken. De opwarmtijd is snel en ik vind dat het allemaal snel klaar is. Ik heb deze mogen testen . Maar ik vind het echt een fantastisch apparaat.

• Snel opwarmen
  • Individueel temperatuur instellingen
  • Dubbele lades

Stephanie Gorissen 26-07-2024

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb de Philips 3000 Series Dual Basket Airfryer NA352/04 mogen testen en ben erg te spreken over het gebruikersgemak. Het hebben van twee manden is erg handig als je bijvoorbeeld tegelijk frietjes en snacks of aardappelen en vlees/groente wilt bereiden. Ook het feit dat je ze individueel kan instellen is fijn waarbij de time-functie toch wel een erg handige functie is. Deze zorgt er namelijk voor dat alle gerechten gelijktijdig klaar zijn om te serveren.

De minpunten die ik heb is dat ik de inhoud van de manden vrij klein vind. Ze suggereren dat het voor een groot gezin in maar ik denk dat je dan vrij karige hoeveelheden eten kan bereiden. Voor 2 a 3 personen is dit prima, voor meer is de airfryer simpelweg te klein. Ook viel het me op dat de bereidingstijd in het algemeen langer duurde dan een vergelijkbare airfryer (van hetzelfde merk) die ik al in mijn bezit heb. Dit is niet erg maar wel iets waar je rekening mee moet houden als je ook nog andere gerechten naast de airfryer aan het bereiden bent. Ik vond ook het schoonmaakgemak onhandig. Bij airfryers van hetzelfde merk, neem je het binnenste gedeelte en onderdelen eruit en doe je deze in je vaatwasser maar bij deze airfryer kun je maar 1 gedeelte eruit halen en moet je het gehele mandje (met hendel etc.) in zijn geheel in de vaatwasser doen. Dit neemt veel ruimte in en ik vraag me ook af hoelang de buitenkant mooi blijft na veelvuldig wassen in de vaatwasser.

Pluspunten

• 2 manden
  • Time-functie

Minpunten

• Schoonmaakgemak
  • Kleinere manden