Princess Classic Crispy Fryer 2.5L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Princess Classic Crispy Fryer 2.5L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

doorazou 20-10-2008

Ik heb deze friteuse bijna een jaar en hij is nu al kapot. Dit is de derde friteuse van Pricess.
Van de eerste braken de pootjes en een handvat waf, ik kreeg, na opsturen, een nieuwe, de tweede vertoonde dezelfde mankementen. Ik had geen zin meer in contact opnemen en opsturen. Na mijn eerste twee princesses kocht ik een philips, die het tot op het laatste erg goed deed, hij werd alleen smerig.
Mijn dochter heeft een Princess waar ze erg tevreden over is en ik dacht dat ik het maar weer eens moest wagen.
Binnen een jaar laat het elektrische gebeuren het afweten; hij wordt niet meer heet. Als je het snoer beweegt, dan bestaat de kans dat ie aanschiet, maar daar wacht ik maar niet meer op.
Ik weet heel goed dat ik Princess niet de kans geef de garantie na te komen, maar drie princesses in acht jaar vind ik wat teveel.
Wat ik fijn vond aan de machine was dat je goed kon zien wanneer het gefrituurde klaar was.