Tefal RE6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal RE6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Mr. Acapulco 26-12-2010
Geschreven voor: Tefal RE6000

Voldoet prima aan onze verwachtingen.
Is heel gauw warm en bakt prima.
Het water wat in het handvaatje achterblijft is niet meer dan wat druppels die je er makkelijk vanaf kan slaan.
Het niet heet worden in de hoeken hebben wij niet ervaren maar er mag logischerwijs vanuit gegaan worden daar waar het verwarmings element zich bevind deze hier ook het effectiefs werkt.
Kortom een topper.

bikemaster 15-08-2009
Geschreven voor: Tefal RE6000

wij hebben deze tefal ook gekocht vorig jaar.
Maar nu alweer opzoek naar een nieuwe.
Kortom wij zijn als gourmet fans helemaal niet tevreden over dit apperaat.
Wat er al eerder is genoemd de bakjes in de vaatwasser blijven nat, gewoon dom ontwikkeld die handvaten.
Maar het belangrijkste is hij wordt gewoon niet heet genoeg.
Zeker op de hoeken is waardeloos.
Onze oude tefal (een oude ronde) was echt veel en veel beter.
Wij gourmetten minimaal 2x per maand, en dachten een degelijk apparaat te kopen.
Want als je veel betaald vergeleken bij andere merken, mag je ook kwaliteit verwachten.
Dit apparaat is gewoon goedkoop ontwikkeld, er is meer voor de uitstraling gekozen, en minder aan de werking gedacht.
Dus nee we zijn teleurgesteld in tefal.

Familie van.Diepen 03-01-2008
Geschreven voor: Tefal RE6000

Wij zijn zeer tevreden over dit produkt.
wij hadden het zaterdag`s voor oud en nieuw gekocht omdat we op deze avond wilde gourmetten.
Wij willen toch even een beoordeling geven over dit produkt omdat wij Ontzettend Tevreden Zijn .
Het is een super apperaat ook de mensen die hier hebben gegeten zeiden wat een super mooi en handig ding en het werkt niet 100 maar 200% goed.
Je kunt de plaat er zo af halen en eventueel in de afwasmacjine doen de rest kun je door op een knop tedrukken makkelijk van de houten draag plank af te koppelen.
Volgens mij is dit produkt het zalmpje on de gourmetsetten.
Een HEEEEEEEEEEEL te vreden klant met als eind cijfer 10.

chaoot 09-12-2007
Geschreven voor: Tefal RE6000

We hebben deze tefal sinds de afgelopen week in huis (3-12-2007).
Een simpel maar stevig apparaat, het houten onderhuis is stabiel en stevig en vormt een solide basis voor de bovenkant. Er wordt gebruik gemaakt van een afte koppelen netsnoer, misschien een klein detail maar wel heel handig bij het opbergen.
Het heeft in zijn totaliteit een luxe uitstraling.

De bakplaat is snel warm en blijft goed op temperatuur. In vergelijking met onze oude (Princess) gourmet set doet deze Tefal het wat rustiger aan als het gaat om de baktijd. Voor ons een pluspunt daar er wat rustiger ge'gourmet'kan worden.

De opbergvakjes onder de bakplaat zijn ook erg handig zodat de bakjes niet volcontinue heet blijven.

nadelen heeft deze Tefal helaas echter ook:

De bakjes worden niet v olledig verwarmt. metname op de hoeken is dit het geval.
Een tweede punt en naar mijn mening zeer grote ergernis, is dat de bakjes niet goed droog uit de afwasmachine komen. er blijft water achter in de handvaten. De constructie van deze handvaten laat drogen niet toe en je moet ze danook uitslaan om van het water af te komen.
Niet onoverkomelijk maar wel heel irritant.

Al met al heel tevreden want de Tefal doet waar deze voor is gemaakt. Een paar kleine puntjes van aandacht in het ontwerp kunnen voor een nog hogere score zorgen.