Princess 01.103150.01.001

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Test panel 7 aug 2024
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

j****************@l****** 02-08-2024
Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Wij hebben dit mogen testen voor review.nl. De Princess 103150 Table Chef Premium Stone is een stijlvolle en veelzijdige bakplaat met een robuuste stenen coating. Deze coating zorgt voor een duurzame en krasbestendige oppervlakte, en de bakplaat warmt snel op met gelijkmatige warmteverdeling, waardoor voedsel perfect gaar wordt. De antiaanbaklaag maakt koken met minder olie mogelijk en vergemakkelijkt het schoonmaken. De regelbare thermostaat biedt nauwkeurige temperatuurcontrole, ideaal voor diverse gerechten, van groenten tot vlees en vis. De geïntegreerde vetafvoer draagt bij aan gezonder koken en vereenvoudigt het onderhoud.

Een minpunt van de Princess 103150 is de korte stroomkabel, wat de flexibiliteit in plaatsing beperkt en mogelijk een verlengsnoer vereist. Ondanks dit nadeel, levert de bakplaat uitstekende prestaties en biedt ze een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het gebruiksgemak, de duurzaamheid en de luxe uitstraling maken het een waardevolle aanvulling voor elke keuken, vooral voor degenen die houden van grillen en gourmetten met familie en vrienden.

Anoukkiss 29-07-2024

Niet bijzonder!

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik had de eer om deze set te mogen testen! Ik was erg blij dat hij binnen kwam! Hij is erg zwaar en ziet er leuk uit!
Je kan hem na gebruik niet meer terug opbergen omdat je het handvat moet schroeven, hierdoor is hij dan te groot voor de doos! De grill is snel warm en werkt goed!
Schoonmaken vind ik persoonlijk wel een ding, hij is zwaar dus niet fijn om schoon te maken! Voor de rest moet je je tafel wel beschermen tijdens gebruik, onderkant kan erg heet worden!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Werkt goed!

Minpunten

• Onderkant ook erg heet! Dus beter niet op tafel
  • Klein voor 6 personen

Turki 26-07-2024

Mooie grill

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Mooie grill met grote bakoppervlak. Ik kon hem makkelijk in elkaar zetten. Ik heb hem op de eettafel geplaats. Na een tijdje merkte ik dat hij aan de onderkant heel heet was geworden. De tafelkleed was ook heet geworden. Ik heb er een plank onder geplaatst. Verder doet hij het prima. Hij warmt snel op. Ik heb er vlees, tomaatjes en paprika op gelegd. Het bakoppervlak is glad en makkelijk afneembaar. Alleen mijn tomaatjes gingen er op plakken. Ik vond het lastig om de vlekjes er van af te halen. Ik ga hem zeker vaker gebruiken. Fijn dat de handvatten niet warm worden.

Minpunten

• heet onderkant

Joeri91 22-07-2024

Niet speciaal

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik heb de grill mogen testen en dat was een leuke ervaring. De grill heeft vele voordelen, maar een belangrijk punt om op te letten is dat de onderkant erg heet wordt. Om te voorkomen dat je tafel beschadigd raakt, is het verstandig om de grill op de grond te zetten of doeken tussen de grill en de tafel te leggen. Voor kinderen is het eenvoudig om vlees te bakken, omdat je geen olie nodig hebt en de grill makkelijk in gebruik is. Wel is het schoonmaken een uitdaging. Je kunt moeilijk overal bij en het geheel is erg zwaar om vast te houden.

De grill warmt snel op, het snoer is lang genoeg, en het apparaat maakt geen lawaai, wat het leuk maakt om af en toe te gebruiken. Echter, het snoer kan alsnog te kort zijn voor een grote tafel, waardoor een verlengsnoer nodig kan zijn. Daarnaast is de grill vrij klein; voor zes personen vind ik hem persoonlijk te klein. De grill is stevig, wat een veilig gevoel geeft. Dat de handvatten eraf gehaald moeten worden om op te bergen in de doos is wel erg amateuristisch.

Pluspunten

• Stevig
  • Geen boter nodig

Minpunten

• Handvatten steken uit
  • Moeilijk schoon te maken
  • Wordt heet

Hilda 22-07-2024

Prettig apparaat, maar niet anders dan bestaande apparaten.

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik heb deze steengrill mogen testen. Het snoer zou extra lang zijn, maar als je een grote tafel hebt is het nog steeds te kort en moet je weer werken met een verlengsnoer. Ik heb hem dus op een natuurstenen aanrecht gezet, maar je mist dan de gezelligheid wel van het samen om zo'n apparaat heen zitten, want ik gebruik hem dan gewoon als alternatieve bakplaat. Hij wordt wel erg heet aan de onderkant, dus hij is niet geschikt om op een houten of kunststof tafel te zetten, die kun je meteen na gebruik weg doen.
Verder is het apparaat vrij klein. Voor zes personen vind ik hem persoonlijk te klein. Hij is erg stevig, dat vind ik prettig, dat voelt veilig.

Pluspunten

• Stevig
  • Glad afgewerkt

Minpunten

• Kort snoer
  • Klein

Joël 20-07-2024

leuk voor de camping

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Heb deze grill mogen testen voor Review.nl. Dit is altijd leuk om te doen en er zitten vele voordelen aan. Dat terzijde. De plaat word zoals in andere recensies ook wordt genoemd erg heet aan de onderkant. Dus wil je dat je tafel niet aan gort gaat dan is het raadzaam om hem op de grond te zetten. Of wat doeken tussen de grill en de tafel te leggen. Verder vind ik het leuk om te doen. Voor de kinderen is het makkelijk om zo vlees te bakken. je hebt geen olie nodig. En het is heel makkelijk in gebruik. Wel is het schoonmaken even een dingetje. Waardoor deze grill denk ik meer geschikt is voor de camping dan thuis gebruik. Word wel snel heet. Warmt snel op. Snoer is lang genoeg. Maakt geen lawaai. Leuk om af en toe te doen.

Pluspunten

• snel warm
  • gezellig met het gezin
  • grote plaat

Minpunten

• word heet aan de onder kant
  • wat lastig schoon te maken

Thunder800 19-07-2024

Bevalt goed!

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

De Table Chef Premium van Princess is mij goed bevallen. Het is een overzichtelijke plaat en makkelijk in gebruik. Hij is snel warm en ook is het fijn dat ondanks dat hij erg warm kan worden, de handvaten koel blijven, zodat je deze kan vastpakken. Daarnaast ook makkelijk schoon te maken, al met al goed bevallen!

Pluspunten

• Makkelijk

Iliass 19-07-2024

Prima steen voor gourmetten, maar niet meer dan dat

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik heb deze steengrill enkele weken mogen testen en heb zowel goede als minder goede eigenschappen ontdekt. Allereerst vind ik het ontwerp mooi en is de grill makkelijk/snel in elkaar te zetten en is het extra lange snoer handig voor het gebruik. Ook is het oppervlak top, want je hebt meer dan genoeg ruimte om te bakken.

Dan de minder mooie kanten van de steen. Bij het bakken wordt de steen heel heet aan de onderkant en daar moet je dus wel aan denken als je de grill ergens neerzet. Ook kan het schoonmaken nog best wel wat werk kosten. Ook moet je de handvaten weer losmaken als je de grill in de doos wilt bewaren. Al met al een prima steen om mee te gourmetten, maar het heeft wel zo zijn nadelen.

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Hitte onderkant
  • Schoonmaken

Foreverdream 17-07-2024

Steengrill voo af en toe gebruik prima.

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik heb de steengrill mogen testen en geef het net een voldoende. Het aanbrengen van de handvaten ging wel goed., Al oogt het wel heel goedkoop. De steen zelf is best wel zwaar, waar je met schoonmaken wel goed rekening mee moet houden. De plaat werd wel snel warm en het aanzetten en gebruiksgemak is erg positief.
We merkten wel dat je het vlees echt goed in het midden moest leggen, anders duurt het heel lang voordat je vlees warm is.
Ook is het wel jammer dat je voordat je de steengrill weer wilt opbergen in de orginele doos je hebt eerst weer moet ontdoen van de handvaten.
Schoonmaken ging opzich prima alleen moet je rekening houden met de grote van de steen.

Pluspunten

• Snel warm

Sander88 17-07-2024

Mooie steengrill, maar pas op voor de hitte aan de onderkant

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Als gezin gourmetten wij met enige regelmaat. Wij mochten dan ook deze steengrill testen. Op het oog is het een mooi design. Strakke uitstraling. De plaat biedt voldoende ruimte om met ze alle te bakken (in ons geval met ze 4e). Het gootste nadeel vonden wij de hitte aan de onderkant, je moet er echt iets onderzetten wat tegen de hitte kan. Vanwege de grootte van de plaat, kost het wel wat meer moeite om hem goed schoon te krijgen. Wij hebben de thermometer constant op zijn hoogst gehad. Bij een lagere stand lijkt de plaat niet overal goed warm te worden. Onze conclusie: een mooie steengrill met voldoende ruimte. Maar vanwege de hitte aan de onderkant en het feit dat de plaat alleen helemaal warm wordt als de thermometer op vol staat, krijgt hij van ons niet meer dan een voldoende.

Pluspunten

• Desing
  • Ruimte

Minpunten

• Hitte aan de onderkant
  • Verhit alleen alles bij hoogste stand

RvBtester 16-07-2024

positief en negatief verrast

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Deze steengril mogen testen. Ik kan zeggen dat het product mij in positieve en negatieve zin verbaasd heeft. Positief omdat het snel en eenvoudig is klaargezet, na 10 a 15 minuten opwarmen kan er begonnen worden met grillen. Voordeel van de steengril is minder vet, nadeel is dat de steen iets sneller aanbakt. Nou hoeft de steen natuurlijk niet pik en span te zijn na afloop, donkere brandplekken krijg je nu eenmaal er niet uit. Maar Met een stukje keukenrol als de steen nog heet is haal je al een hoop weg, waarna je in een sopje lauw warm water de steen redelijk schoon kan krijgen. Gebruikersgemak in dit geval dus oké. Wat minder was is inderdaad de warmte aan de onderkant. Gelukkig zet ik eigenlijk altijd wel onder een gril of gourmet stel een plaatje eronder voor bescherming tafel. Nou hier is dat zeker nodig! Kan ik het product aanraden? voor de prijs kwaliteit verhouding zeker geen slecht product. Wil je echter een apparaat dat geen warmte onderkant afgeeft en waarvan de steen schoon blijft dan vooral niet kopen.

Pluspunten

• Gemak in gebruik
  • temperatuur goed te regelen

Minpunten

• warmte onderkant
  • steen krijg je niet helemaal goed schoon

Stukato 15-07-2024

Mooi aan de buitenkant

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Deze Princess Table Chef Premium Stone vind ik op het oog een mooi grill met een stenen plaat. Dat was ook één van de redenen waarom enthousiast aan de slag ben gegaan met dit mooie product dat ik heb mogen testen. En hoewel deze grillplaat een aantal gezellige momenten heeft opgeleverd ben ik toch niet heel enthousiast over dit product. Dit heeft voor mij met een aantal aspecten te maken, namelijk de warmteontwikkeling aan de onderkant en het ongemak bij het schoonmaken. De grootte van de plaat is heel fijn omdat dit zorgt voor veel ruimte om ingrediënten op te bakken, dit bekent wel dat het even duurt voordat de plaat voldoende op temperatuur is. Verder merkte ik dat de onderkant van de grill heel warm wordt en het daarom verstandig is om de grill niet direct op een tafel te plaatsen. En tot slot merkte ik dat het schoonmaken van de plaat ook een behoorlijke klus is, onder andere vanwege de grootte van de plaat. Dus wat mij betreft levert de plaat een gezellige avond op, maar vind ik het toch geen aanrader.

Pluspunten

• Grote plaat
  • Snoer is lang genoeg

Minpunten

• Schoonmaken
  • Warmte ontwikkeling aan onderkant

B.Laurense 14-07-2024

Gezellig tafelen

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik heb deze grill-stone namens review.nl mogen testen. Het design is strak en modern en het geheel staat stevig en op anti-slip voetjes veilig op tafel. De warmteontwikkeling aan de onderkant vonden wij aan de hoge kant en vinden het daarom raadzaam om het geheel eventueel op een extra ondergrond te plaatsen om beschadiging aan tafel te voorkomen . De aangegeven tijd om op te warmen van 10 minuten in de gebruiksaanwijzing moet zeker worden opgevolgt. Ook tijdens het verdere gebruik heeft de thermostaat constant maximaal gestaan. Het grill-oppervlakte is van een mooie afmeting maar hierdoor kan de verwarming het maar net aan. Het snoer van 2 meter was bij ons voldoende. Helaas was het schoonmaken een klusje. Kortom voor een gezellig eetmomentje een leuk apparaat maar niet meer dan dat.

Pluspunten

• oppervlakte van de steen

Minpunten

• schoonmaken

JeroenZM 14-07-2024

Goed, maar geen aanrader

Geschreven voor: Princess 01.103150.01.001

Ik heb dit apparaat mogen testen. Het warmt snel op en het eten smaakt prima. Het apparaat maakt geen geluid en heeft een fijn formaat. Wat erg jammer is, is dat de onderkant erg heet wordt. In de handleiding staat dat het handig is een kleed eronder te doen, dit is onvoldoende om een houten tafel te beschermen tegen brandplekken, ik heb het op een aantal dikke oude handdoeken neergezet.
De steen is niet echt eenvoudig schoon te krijgen helaas.

Pluspunten

• Snel warm
  • maakt geen geluid

Minpunten

• Veel te heet aan open onderkant
  • Niet makkelijk schoon te maken