Samsung EVO Plus microSD Card - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung EVO Plus microSD Card op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Flyaway 28-06-2024

Fijne micro SD Card met veel opslagruimte voor weinig geld

Ik mocht de Samsung EVO Plus micro SD kaart 128 GB een paar weken testen. Ik heb deze zowel in mijn Sony fotocamera als ook in mijn Olympus Tough 6 getest en heb beviel mij heel goed. Het overzetten van de foto’s en filmpjes op de computer ging vlot. Ik vind het een groot voordeel de Samsung EVO Plus micro SD kaart 128 GB waterproof is (hoewel ik dit niet getest heb) en dat Samsung 10 jaar garantie geeft. De prijs- kwaliteitsverhouding is mijn inziens perfect, voor rond de € 13.00 kan je een micro SD kaartje met veel opslagruimte kopen.

Pluspunten

• veel opslagcapaciteit
  • snelle schrijfsnelheid
  • prijs-kwaliteitsverhouding is super

sjtienuh 28-06-2024

Nette Micro SD kaart

Ik heb deze kaart getest in diverse toestellen, te denken aan een nintendo switch en digitale camera. Op beide systemen werkt de SD kaart voldoende snel zodat ik geen vertragingen merk om data op te slaan of bij de camera om volgende foto's te maken. Het overzetten van de foto's en filmpjes naar de computer gaat lekker snel, je kan de bijgevoegde grote kaart gebruiken zodat hij ook in de kaartlezer van de PC gaat. Opslaan van langere filmpjes duurt even maar niet belachelijk lang. Van de totale opslag van de kaart wordt weinig afgesnoept wat ik zeker als een een voordeel zie.

Pluspunten

• Snel
  • geen wachttijden
  • goed geprijst

Casper P 28-06-2024

Snelle kaart met voldoende opslagruimte

Ik heb deze kaart 2 weken mogen testen.
Ik heb hem gebruikt in mijn drone om hoge resolutie videos te kunnen maken.

Zoals ik verwachtte ging het opslaan erg snel, geen haperingen waargenomen.

Overdracht van de kaart naar de computer verliep ook snel.

Al met al een fijne kaart met lekker veel opslagruimte.

Pluspunten

• Snel
  • Grote opslag

Globetropper 27-06-2024

Fijn, klein en razendsnel

Erg tevreden mee. Meer dan voldoende opslag capaciteit. Ik heb het even snel in mijn telefoon geplaatst. Twee dagen op pad en veel fotos en filpjes gemaakt. Geen beperkingen , geen meldingen voor tekort aan ruimte. Als ik blader door de mapjes reageert het erg snel.
Super goede keuze gemaakt. Ben erg blij mee.

Pluspunten

• voldoeopslagnde
  • snel

Lokaleomroep1 27-06-2024

Tijden veranderen snel!

Ik heb dit product 2 weken mogen testen.

Als cameraman bij de lokale omroep heb ik de kans gehad om de kaart van 512GB* uitgebreid te testen. Deze kaart is een ware uitkomst voor het opslaan van ons 4K beeldmateriaal. Ik blijf mij verbazen dat dit kan voor deze prijs. Helemaal als ik mij bedenk wat wij z'n 5 jaar terug betaalde voor een halve terabite. Met deze opslagcapaciteit en een snelle leessnelheid, kan ik zonder onderbrekingen blijven filmen, wat essentieel is tijdens live-evenementen (veerplas festival) of bij het vastleggen van snel veranderende situaties. De betrouwbaarheid is goed bevallen. De duurzaamheid is ook getest; de kaart heeft meerdere opnamesessies in diverse weersomstandigheden doorstaan (van regen naar bloedhitte) , wat bewijst dat hij gemaakt is voor het zware werk in de buitenlucht.

M'n algehele ervaring is dat, helemaal gezien te prijs, ik heb zeker weten aan kan raden. Hardeschijven zijn inmiddels ook wel een beetje overbodig geraakt voor je huis, tuin en keuken opslag. :)

Pluspunten

• Snelheid
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Vertrouwbare prestaties
  • Snelle overdracht
  • Minder dan 5 procent verlies aan werkelijke opslag

Minpunten

• Schrijfsnelheid iets lager dan 130

Nick 26-06-2024

Veel opslagcapaciteit voor weinig geld

Héél veel opslagcapaciteit voor een héle scherpe prijs. Dat er steeds meer data past op een SD-kaart is geen nieuws. Dat dit kan voor een steeds lagere prijs wel. Ik heb de MicroSD-kaart gebruikt in mijn drone. Die schrijft snel grote 4K beelden weg. Diezelfde snelheid krijg je bij het overzetten van de beelden op je computer. Heel tevreden met deze kleine krachtpatser en een aanrader voor eenieder die met een beperkt budget een MicroSD-kaart zoekt met veel geheugencapaciteit.

Pluspunten

• Opslagcapaciteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid

soepah 22-06-2024

Prima SD kaart

Ik heb de 256 GB grote micro SD kaart van Samsung mogen testen. Het is een fijne SD kaart die gewoon doet wat hij moet doen. De opslagcapaciteit komt overeen met de beschikbare capaciteit. De lees en schrijfsnelheden zijn prima, ik heb geen hinder ondervonden. Dit product heb ik getest met een camera en de opnames waren naar behoren, gewoon zoals het hoort te zijn. Ik ben ervan overtuigd dat deze SD kaart ook prima werkt in een smartphone, tablet of ander apparaat. De prijs is prima voor een SD kaart van deze grootte. Al met al een prima SD kaart voor divers gebruik!

Pluspunten

• goede prijs
  • grote opslag