WOLF-Garten 2.32 E-1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten 2.32 E-1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Anoniem 27-08-2013
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Aangeschaft in 2009. Na 1,5 jaar vliegt er het 1e wieltje al af. Na 3 jaar houdt maaier er ineens mee op; electronisch probleem. Dealer nemt contact op met Wolf en wordt onheus bejegend als wij aantonen dat er 10 jaar garantie op zit. Een vertegenwoordiger van Wolf levert mij een nieuwe Wolf Select 3800E nadat de dealer vertelde grasmaaiers van Wolf niet meer aan te bevelen bij klanten! En zo hoort het!!

w.oudeaost 12-04-2011
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Een machine met een te lichte motor, onvoldoende vermogen. De maaier 'smoort' tijdens het maaien. Een miskoop.

Oend 25-10-2010
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Erg licht apparaat. Hierdoor worden graspollen niet in één keer goed gemaaid. De opvangbak is wat aan de kleine kant, zeker als je je gras iets te lang niet hebt gemaaid. Je blijft hem legen. Voor een tuin van ca. 100 m2 is de maaibreedte te klein. Had hem achteraf toch liever wat centimeters breder gehad.
Wel lekker in gebruik trouwens.

maaigek 22-04-2010
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Ik heb hem nu al ruim een jaar. Dit ding neemt hobbels, maait hoog gras, beetje nat gras. Maait altijd.
Je moet alleen af en toe de onderkant goed schoonmaken, zeker met nat gras.

erick69 01-07-2007
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Goede maaier, gisteren gekocht en gelijk mjn 12 cm hoge gras doorklieft.
Erg verrast door de 32mm stand.
Het leek wel een tondeuse

Bram M 24-06-2007
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Heb hem net een paar dagen, maar na de eerste keer maaien blij verrast! Hij maait erg soepel en snel. Vind het erg prettig dat je de 'aan/uit-beugel' over de volle breedte van het handvat kunt vasthouden, zo kun je zowel met links als met rechts makkelijk vasthouden en draaien... verder erg makkelijk met 1 handbeweging in hoogte in te verstellen.

chaoot 15-06-2007
Geschreven voor: WOLF-Garten 2.32 E-1

Sinds drie weken ben ik in het bezit van deze grasmaaier. Simpel en gemakkelijk te gebruiken. Zo op het eerste gezicht degelijk gebouwd. makkelijk te sturen.

Doet wat hij moet doen zonder al te veel poespas.