Tefal GC2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GC2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ceyla 11-09-2011
Geschreven voor: Tefal GC2000

Ik heb deze grill 2 x gekocht. Beide keren ging na een paar maanden de temperatuur-draaiknop kapot. En de anti aanbaklaag was ook binnen no-time weg. Beide keren heb ik hem na een jaar weg gedaan.

Niet voor herhaling vatbaar dus.

gerrie 100 09-07-2009
Geschreven voor: Tefal GC2000

ongeveer twee maand in bezit . werkt perfect tosti's hamburgers sate alles gaat erop ideaal, als barbeque te gebruiken .makkelijk schoon te maken .kan in de vaatwasser zijn erg tevreden .

Mielc 02-04-2009
Geschreven voor: Tefal GC2000

Na het aanzetten van de eerste paar keer kwam er rook van achter de plaat, maar dit werd vanzelf minder, en was weg als ie een tijdje op temperatuur was.
Erg tevreden over de mogelijkheden en de temperatuur (vond eerst 1600watt een beetje weinig maar dit is eigenlijk prima).
Deze gaat mee op vakantie ipv de BBQ omdat je hier veel meer mee kan. Verder neemt deze niet veel ruimte in beslag (in de auto). Voor nu ben ik erg tevreden maar we moeten nog op vakantie gaan.