Philips HD4440

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4440 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

sjako55 19-07-2009
Geschreven voor: Philips HD4440

Gebruik dit apparaat voornamelijk om tosti's te maken gaat goed.Tijdens een verjaardag de grill gebruikt om satetjes te maken, ging ook goed, niet zo goed als op de BBQ. In het begin kreeg ik de grillplaten er niet gemakkelijk uit, gaat nu beter. Een nadeel vind ik dat het snoer om 2 haken opgeruimd kan worden, het snoer blijft in de vorm waarin het opgeruimd zit, al een paar keer dat je de stekker uit het stopcontact haalt, het snoer de hete platen raakt en een beetje smelt.

knarf23 08-06-2009
Geschreven voor: Philips HD4440

Deze gill is nu ruim een jaar in mijn bezit. Om tosti's te bakken is de grill erg geschikt. Hij is gemakkelijk schoon te maken; pas wel op hiermee want de anti- aanbaklaag raakt snel beschadigd. Echter voor vlees, bijvoorbeeld sate's, wordt de grill, zoals reeds eerder op deze side is vermeld, niet heet genoeg. Het vlees schroeit niet snel dicht en wordt niet mooi bruin. Het snoer is kwetsbaar en is al op diverse plaatsen gesmolten. Achteraf valt het gebruik wat tegen.

ijsduiker 11-04-2009
Geschreven voor: Philips HD4440

Dit apparaat gekocht ter vervanging van mijn uitstekend, ruim 10 jaar oude Tefal. Vormgeving mooi, schoonmaken van de platen gaat uitstekend.Netsnoer wat kort. Opwarmen gaat snel. Bijgevoegde lekbakjes bewijzen hun nut. Alleen...van een hoog vermogen van 2100W verwacht je dat vlees (biefstukje, kipsaté, zalmmoot e.d.) snel dichtschroeit, nou niet dus. Het vlees schroeit niet dicht op de hoogste stand, maar er loopt vocht uit en het duurt lang voordat het gaar is. De kleur van het vlees wordt ook niet donker.
Dit apparaat is wat mij betreft helaas geen aanrader.

Jan Hein 25-10-2008
Geschreven voor: Philips HD4440

Wat een onzin beoordeling van GoryX. Als er wat aan een apparaat de winkel mankeert wat je nog maar kort hebt, dan ga je toch zeker terug naar de winkel want je hebt immers garantie ! Onzin dus die prullebak.
Geweldig goed apparaat voor tosti's, biefstukje en zelfs vis gaat uitstekend.

GoryX 21-10-2008
Geschreven voor: Philips HD4440

Heb nog nooit zo'n slecht apparaat gekocht. Na twee keer gebruiken klikten de platen steeds los, plaat viel niet meer achter het haakje. Hete plaat een paar keer op mijn hand gekregen omdat deze niet bleef hangen. Heb hem vandaag in de prullenbak gegooid. Jarenlang tefal gehad zonder enig probleem gebruikt. Ben zeer ontevreden met deze Philps. Een naar en gevaarlijk apparaat.

zara2008 13-07-2008
Geschreven voor: Philips HD4440

Omdat we de grill veel gebruiken wilden we een goede stevige met voldoende wattage.
Ik vond de philips qua uitstraling en stevigheid veel bieden al ben ik niet zo'n philips klant. Temperatuurregelaar van oa Tefal vond ik kwetsbaar.
Voorlopig heel tevreden, we hadden een andere met gietijzeren platen en die oogde professioneler maar ondanks deze lichtgewicht bakplaten werkt het erg goed.

MauSan 12-07-2008
Geschreven voor: Philips HD4440

De platen zijn snel heet en er kan veel in een keer op. Afbakbroodjes met beleg gaat heel erg goed, met vlees of vis heb ik (nog) geen ervaring.
Makkelijk om schoon te maken: de platen kunnen zo in de vaatwasser.

DeeDee 08-07-2008
Geschreven voor: Philips HD4440

Erg fijne grill werkt prima en is mooi stevig.
Minpunt is dat als de grill redelijk is afgekoeld en je hem met gemak in de kast kan zetten de grillplaten een beetje uitsteken deze zijn nog heel erg heet en als je snoer er dan tegenaankomt dan .... juist smelt deze!!
De klantenservice geeft aan het probleem niet te kennen en kunnen ook niets doen!
Raar maar waar!!

Jelzie 30-12-2007
Geschreven voor: Philips HD4440

Heb deze grill nog niet lang, maar hij bevalt nu al uitstekend. Snel op temperatuur, grote platen waardoor je er vannalles tegelijk op kan leggen. Handig is ook het opvangbakje. De tosti`s komen er prima uit.
Prima apparaat wat hier veel gebruikt zal worden

Frk123 22-12-2007
Geschreven voor: Philips HD4440

Net deze contact grill gekocht. Als eerste tosti's meegemaakt en dat gaat prima. Het eerste gebruik ging goed. beter dan jet tosti apparaat dat ik eerst gebruikte.

De tosti's kwamen er mooi goudbruin uit en ook het schoon maken ging prima.

Als ik hem wat langer in gebruik heb dan zal ik nog eens een review doen.

Gr
Andre