Iomega 320 GB Hi–Speed USB 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Iomega 320 GB Hi–Speed USB 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Niels9 11-01-2008

Langer dan een maand in bezit. Een goede backup en opslag medium, erg stil. Opgedeeld in 4 partities. Erg makkelijk met Allway Sync bijvoorbeeld als programma om een backup te maken van je meeste gebruikte documenten. Tevens is deze opslagmedium niet alleen stil, maar ook snel en makkelijk (licht) om mee te nemen.

HansF 19-10-2007

Externe hd gekocht voor backup foto´s en documenten.
Zeer makkelijk in gebruik, snel, mooi design.
Vooraf formateren naar NFTS ipv FAT32 is aan teraden bij XP gebruikers...
Gewoon een goed apparaat!

Leo IJ. 04-10-2007

Prima apparaat. Niks mis mee.

andel 11-09-2007

2 dagen in mijn bezit, is geweldig en ook snel, hij was al op nfts geformatteerd dus dit hoefde ik niet te doen
is stil je hoort hem niet dvd film op schijf gezet werkt
perfect
Alleen stond bij mij ook 298 GB i.pl.v 320GB
zowel liggend als staand te gebruiken
Je krijgt er geen spijt van als je deze harddisk koopt

Gerben84 19-07-2007

Super externe hard disk! Mooi design, stil en bovendien aantrekkelijk geprijsd! Verder geen gehannes, gewoon plug & play en werkt prima!

Maudy van het Notenb 19-06-2007

Te gek apparaat! Stil, gebruiksvriendelijk en super mooi design. Aanrader!

FrankG 26-05-2007

Stevige en stille aanvulling op de backup. Werkt ook zonder problemen onder Linux, wordt door Suse en Linspire gewoon gezien en benaderd.
De reputatie van Iomega is wat mij betreft onberispelijk.

Er wordt geen software meegeleverd. USB 2.0 werkt redelijk snel.

solden 21-05-2007

Solide goede externe harde schijf. Is ook erg stil. Komt een mooi blauw licht uit als ie aan staat :-)
Ik vind wel dat ie erg warm wordt als hij een tijdje aan staat.
Ik gebruik hem eens in de zoveel maanden om mijn data (foto's,muziek etc) over te zetten.
Ik heb hem nog niet laten vallen maar ik ga ervan uit dat ie tegen een stootje kan want er zit een aardige metalen behuizing omheen. Ik denk dat mijn data met deze Iomega externe harde schijf voor 100% veilig is gesteld.

jurgenS 16-05-2007

Heb deze schijf nu een maand of 4. Werkt echt perfect, zeer betrouwbaar en erg stil. Daarnaast een gewledig design.

Helaas ben ik wel een tijdje met instaleren bezig geweest. Maar kwam omdat mij oude pc zonder usb 2.0 de pci kaart van belkin met daarop 2 usb 2.0 niet wilde herkennen. Op de laptop werkte het meteen. zonder ook maar iets te moeten instaleren.

De schijf geeft bij ook aan 298 Gb te zijn.

andy wilkens 17-04-2007

Zeer stille mooi uitziende HD met hele lichte adaptor.
Kwaliteitsapparaat

Paniekpoes 21-03-2007

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar het apparaat functioneert precies zoals gewenst: snel (high speed USB2), muisstil en betrouwbaar.

Net als bij Western Digital 320G, heeft deze Iomega standaard het bestandssysteem FAT32. Het is aan te raden om de schijf opnieuw te formatteren als NFTS bestandssysteem. Toen ik een bestand van 8G wilde kopiëren naar de Iomega, lukt dat onder FAT32 niet (onterechte melding dat de Iomega-schijf vol was). Na herformatteren naar NFTS ging het vlekkeloos.

Margot 10-02-2007

Ik heb deze net een paar dagen in bezit en vond het erg jammer dat er geen review op stond!! Deze externe harde schijf is echt geweldig!
320 gig!
Maakt geen geluid!
Mooi!
Heel eenvoudig aan te sluiten. hij herkent het apparaat meteen!
En geen zware adaptor!

een echte aanrader!