Western Digital Elements USB (250GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital Elements USB (250GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Bert.jurgens 03-03-2008

Niet kopen, brandgevaarlijk!

Een vieze stank attendeerde ons op de voedingskabel van WD die langzaam aan het smeulen was.

Levensgevaarlijk.

Ruud Burger 21-08-2007

Een mooie compacte harde schijf met rubbers er om zodat hij nergens van af glijdt en niet beschadigd. De metal look is ook wel mooi.
Ik heb eigenlijk geen idee of er een koeling in zit, maar hij wordt een beetje warm. Een nadeel daaraan is dat er vliegen op gaan zitten te poepen.
Er zit een aan/uit knop aan de achterkant en ook een lampje aan de achterkant dat aangeeft dat hij aan staat.
Er zit een adapter bij voor in het stopcontact voor de stroom en een usb-kabel voor de data overdracht.
Hij maakt heel weinig lawaai, je hoort de schijf alleen heel zachtjes draaien als je hem gebruikt. Als je hem niet gebruikt hoor ik alleen de zachte koeling van mijn computer.
Verder een snelle harde schijf voor een mooi prijsje.

Ronald de Koster 15-04-2007

Prima schijf. Goede schrijfsnelheid. Prima prijsstelling. Ik gebruik hem als backup-drager voor een paar computers. Kan geen mnpunten ontdekken.

floris012 03-04-2007

het is best een goed harde schijf alleen wat jammer dat je hem koopt met op de doos 250 gb en als je hem dan aan sluit dat er maar 232 gb op staad ! beetje afgezet dus verder wel tevreden snel hijd is ok wel aardig !