Packard Bell Carbon (1 TB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell Carbon (1 TB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Art of Noise 15-06-2011
Geschreven voor: Packard Bell Carbon (1 TB)

Gebruik 'm voor multimedia apparaat. Dus films en concerten laten afspelen. Doet het gewoon goed en heb geen klachten bij afspelen of installeren van nieuwe data. Gaat aan/uit zodra ik de AC Ryan multimedia aanspreek en is bedienbaar via diens menu sturing.
ben dus zeer tevreden na een half jaar en kan behoudens het formaat (1 TB) echt geen nadelen opnoemen. Ben nu wel op zoek naar een tweede en grotere (2TB) schijf en kan geen PackardBell vinden, dus noodgedwongen kijken naar ander merk.

evertjan60 17-02-2011
Geschreven voor: Packard Bell Carbon (1 TB)

Heb deze schijf op de usb aangesloten en werkt vanaf dat moment perfect.
Constant aangesloten op netstroom maar werkt alleen als ie aangesproken wordt.
Perfecte schijf. Al meer dan een half jaar draaiende.

geroosterdbrood 18-01-2011
Geschreven voor: Packard Bell Carbon (1 TB)

Waardeloos. Heb hem 2 weken geleden gekocht en ik kan er werkelijk niks mee. Alles is correct geformatteerd, maar zodra ik een bestand wil kopieren dat groter is dan 2 mb, krijg ik deze error: 'can't read from the source file or disk'.

Ik heb uren gegoogled en ik ben op meerdere forums geweest met mijn probleem. Uiteindelijk ben ik er mee terug gegaan en ik heb toen een nieuwe gekregen. Deze heeft het maar liefs 2 dagen goed gedaan, en nu weer dezelfde problemen.

pedariba 18-12-2010
Geschreven voor: Packard Bell Carbon (1 TB)

Heb deze externe hd een tijdje en bevalt goed. Is stil te noemen en gaat uit als de pc uitgaat. Ben wel 70 Gb kwijt van de 1000 Gb die je hebt maar dit blijkt normaal te zijn. Of iemand andedrs moet daar andere ervaring in hebben.