Western Digital My Book Essential (1,5TB/USB2.0)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Book Essential (1,5TB/USB2.0) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ricoost 23-08-2010

Ben het niet met vorige persoon eens. Eerst wel wat eigenaardig, maar na aanmelding bij WD doet ie het prima en er zit een automatische backup bij; heel handig. Voor mij toppie!
Gebruik is opslag van films

Misterkilobyte 06-01-2010

Heb deze schijf net binnen nu ik deze review aan het typen ben, en ik kan meteen zeggen dat je deze schijf niet moet kopen.
Hij heeft een vreemd eigenaardigheidje, hij gaat meteen mee aan als je je PC op start, en de aan en uit schakelaar waar die voor dient achter op weet ik niet maar als ie aan staat krijg ik hem met geen mogelijkheid weer uit als ik op de schakelaar druk.
Wel kan je de tijd instellen wanneer ie uit moet gaan na bv 10 min enz...maar dat ie direct mee aanspringt als je de pc opstart en gaat dan als je de tijd op 10 min hebt weer uit.
Nee geef mij maar 1 met een schakelaar BV de Samsung story, ik vindt deze leuker bij mijn PC staan maar is niet praktisch in gebruik vindt ik, wil een schijf aan doen wanneer ik wil en hij moet niet zijn eigen leventje lijden