Western Digital My Book Studio 1TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Book Studio 1TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

iMacFan 25-04-2010

Wat een geweldige schijf! Ik heb deze sinds twee dagen in huis en ik ben er ontzettend blij mee. De behuizing is erg klein en sluit naadloos aan bij mijn iMac, zeker door de kleur en de FireWire 800 aansluiting. Hij ligt op de voet van mijn iMac en ik heb hem voornamelijk gekocht voor het gebruik van Appe TimeMachine. Hij is muisstil en bevat een klein display aan de voorkant, zoals ook gebruikt in E-book readers. De informatie blijft in beeld staan, ook al is de stroom eraf. In het display kan je de schijf een naam geven welke altijd weergegeven wordt. Het aantal vrije GB's wordt weergegeven als getal en aan de hand van een statusbalkje. Tenslotte wordt een FireWire 800 kabel, een FireWire 800 naar 400 kabel en een USB-kabel meegeleverd.

Ik heb erg lang gezocht naar een beetje een betaalbare schijf met FireWire 800. Deze waren vaak echter groot en erg duur. Voor € 116,- (MyCom) krijg je erg veel waar voor je geld!