Western Digital My Passport Essential (500 GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Passport Essential (500 GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AStelwagen 12-07-2012

Koop altijd WD HD's en bevalt altijd goed.
HD aangesloten, software/driver geinstalleerd en updates gedaan. Werkt allemaal goed.
Bij het overzetten van een 16Gb map haalde ik op USB2.0 19,5 Mb/sec.
Bijgelevede software is heel handig, HD is klein en stil. Inderdaad na 1 dag al krasjes en afdrukken op de behuizing, maar ik gebruik 'm niet om mijn make-up mee te doen.
Lijkt te doen wat hij moet doen, vandaar een 8.

Ucla 15-12-2011

Ik gebruik dit hd op mijn werk. Ik snap de eerdere reviews niet. Hij is snel, stil, makkelijk werkend te krijgen...
En ja, je zit idd meteen de vingerafdrukken ;)

BL2 13-12-2011

Het is een mooi apparaat, maar vreselijk traag. In het begin gaf ik 'm een zes, omdat ie wel deed wat ie moest doen. Als je maar geduld had. Daarna vond ik het tijd om de software te updaten; op de site van WD zijn updates aanwezig. Het lukte me niet om de nieuwe software te installeren. Terug naar de oorspronkelijke software: nog steeds zeer traag. Eigenlijk te traag: niet werkbaar meer. Nu, na anderhalf jaar heb ik het ding afgekoppeld; m'n ouwe laptop knapte er zelfs een beetje van op.

Wum 26-12-2011

Beste BL2 , had in eerste instantie hetzelfde probleem : zeer traag . De oorzaak bij mij was dat ik twee externe schijven tegelijk in bedrijf had die beide gebruik maakte van de USB voeding . Na loskoppeling van de andere werkte de Passport naar wens .

Dr.D 14-02-2011

Prima harde schijf, doet wat hij doen moet, maar voor de kras-, stof- en vingerafdrukneuroten (waaronder ik) een ramp; na 1 dag onder de vette vingers en na een week was zowel boven als onderkant voorzien van de nodige krassen (voorzichtig mee omgesprongen).