LaCie Rikiki Go

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LaCie Rikiki Go op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

jan.2012 03-01-2012
Geschreven voor: LaCie Rikiki Go

Alles werkt zoals het behoort te werken. Geen klachten.

Macuser59 04-12-2011
Geschreven voor: LaCie Rikiki Go

1. het is een mooi vorm gegeven mobiele Hard Disk. Hij pas mooi naast mijn MacBookPro
2. Het usb kabeltje zit netjes geborgt aan de behuizing en is makkelijk te koppelen aan de laptop. Ik denk dat het aansluiten op een Desktop tot problemen zal stuiten. Of je moet er weer een USB verlengstukje bij nemen.
3. stil, snel, koel.

Een echte aanrader die ook niet duur is in zijn klasse.

Ik gebruik de Rikiki Go als Time Machine schijf

klerk 18-08-2011
Geschreven voor: LaCie Rikiki Go

Update: Inmiddels nieuw snoertje ontvangen. Service van LaCie snel, correct en netjes. HD werkt weer als een zonnetje. Wel een ander snoertje, maar deze lijkt van betere kwaliteit.

klerk 05-08-2011
Geschreven voor: LaCie Rikiki Go

In december 2010 aangeschaft. Ik geef een 7, omdat het apparaat zelf prima werkt, totdat het aansluitsnoertje het begaf. Gebroken, terwijl ik m maar 1 keer per week in en uit de USB aansluiting haal. Momenteel zit ik in de serviceprocedure, ik verwacht dat ik een nieuw snoertje krijg, maar binnen 8 maanden stuk is natuurlijk veel te snel.

Vincent van den Berg87 07-04-2012

Goeden morgen klerk,

Heb zelf ook een Lacie gekocht en nu is mijn snoertje ook kapot! heb hem net 3 maand.
waar heeft u de mail naar toe gestuurt?
rechtstreekts naa rLacie of eerst naar de dealer?

Zou u willen reageren op mijn eigen mail?

Bvd Vincent van den Berg.

aaitoe 08-12-2012

Ik begrijp die upgrade naar een 10 niet. De aftersales mag dan prima zijn, de kwaliteit laat klaarblijkelijk te wensen over, mede gezien een tweede reactie over hetzelfde euvel binnen 3 maanden na aanschaf.