Samsung M3 Station, 2TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung M3 Station, 2TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

katjac2012 22-06-2012
Geschreven voor: Samsung M3 Station, 2TB

3 van deze schijven gekocht voor gebruik met een Samsung SmartTV. Uit de doos blijkt er 1 al niet te werken. Omgeruild, had gelukkig het bonnetje nog. Nu, na ca. 3 maanden, begeeft nummer 2 het (heel veel films kwijt). 2 uit 3, lijkt me niet normaal. Samsung gemaild, maar geen reactie. Teleurstellend.

ramsoft2000 21-02-2012
Geschreven voor: Samsung M3 Station, 2TB

Een probleemloos apparaat. Heel stil en gaat gelijk na gebruik in de slaapstand. Start tevens snel op. Ik speel hier mijn films mee af via een mediaspeler.

weerie 02-02-2012
Geschreven voor: Samsung M3 Station, 2TB

Werht snel en zonder problemen onder windows 7.
Slaapstand werkt ook perfect en verbruikt dus (bijna)geen stroom wanneer die niet wordt benaderd.
Uit slaapstand gaat snel.

Bas1951 11-01-2012
Geschreven voor: Samsung M3 Station, 2TB

In mei 2011 heb ik tegelijk met een nieuwe Windows7-PC deze schijf gekocht. Het apparaat vertoont echter een hardnekkig probleem. Opstarten vanuit volledig 'koude' start verloopt prima. Het probleem ontstaat echter wanneer hij wordt 'gewekt' uit de slaapstand. Dan wordt hij wakker met een zacht gezoem. Vervolgens springt hij uit het systeem en is dan niet meer benaderbaar. Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en na verloop van tijd kreeg ik een nieuwe. Deze vertoont echter exact het zelfde probleem. Ondanks meerdere vragen is Samsung nog niet met een afdoende oplossing gekomen. Na vragen op hun website word je steevast doorgestuurd naar een webpagina met FAQ's, waar mijn probleem niet wordt behandeld... Kortom, tot dusver geen succes!

Bas1951 30-04-2012

Inmiddels heeft het probleem zich ´spontaan´ opgelost en werkt het apparaat probleemloos. Mogelijk bevatte een van de updates van Windows 7 een oplossing hiervoor.
Prima natuurlijk, maar Samsung zelf zwijgt nog steeds in alle talen...