Teufel Raumfeld Speaker L vloerspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Raumfeld Speaker L vloerspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eric Teufel 22-09-2013

Een prima set speakers die vooral in een wat grotere kamer tot hun recht komen. Zowel de lage, midden als hoge tonen zijn prima. In eerste instantie het kleinere broertje geprobeerd, maar deze uiteindelijk toch ingeruild voor deze en het verschil mag er wezen. Zeker een aanrader!

bartdelnoije 26-07-2013

De teufel speaker set heb ik nu 6 maanden in bezit. Het geluid is erg goed. het design is erg mooi, zeker bij zo'n grote boxen een witte kleur staat erg mooi.

In het begin was de app traag, maar gelukkig doet Teufel regelmatig updates. Zoals iemand anders al opmerkte is spotify niet beschikbaar. Ook bijv videos van Youtube kun je niet afspelen via de Teufel-app. er zijn echter andere apps die je kunt gebruiken om Youtube sounds af te spelen op de Teufel.

Puntjes voor verbetering:
- digitale ingang voor geluid van TV/surround set
- spotify/youtube sounds
- meerdere co-axiale ingangen ipv een

Justme 13-11-2015

Welke app gebruik je voor YouTube?!
Ben erg tevreden met Raumfeld systeem wordt steeds beter en stabieler

DhrvG 17-07-2013

Nadat ik de Raumfeld Speaker M had aangeschaft en deze echt erg mooi vindt klinken, toch gekozen ze om te ruilen voor de Speaker L. Onze kamer is namelijk zo'n 11 meter en ik wilde de boxen aan beide zijde plaatsen, hiervoor kwamen de Speaker M net iets te kort. Zelfs als ik de Cinebar51, die voor onze tv opstelling staat, en overigens fantastisch klinkt, erbij aanzet middels de Raumfeld Connector.
De Speaker L staan sinds 2 dagen in de kamer en klinken echt als de grote broer van... Super vol geluid, mooi laag en zij vulle de gehele kamer wél van het zelfde geluidsniveau, echt zeer tevreden mee. Ze moeten nog even goed ingespeeld worden, maar ik twijfel niet aan deze aankoop, aanrader!

VRLK 21-06-2013

Ik vind dit een heerlijk product. Ze geven een rijk geluid en weten elke toon goed te raken. Ik heb voor deze opstelling gekozen omdat ik voor een High eind Sonos ervaring wilde gaan. Dus een volledige digitale oplossing. Ik heb deze boxen in combinatie met een Ipad (als afstandbediening) en een NAS (Voor opslag). Ook heb ik met aux uit mijn mediaspeler erop gekoppeld.

Ik ben er erg tevreden mee, maar toch is het niet helemaal Hosanna. Ik mis Spotify als aansluiting. Teufel heeft er voor gekozen om Simfy en Napster aan te bieden. Dat eerste is alleen in Duitsland verkrijgbaar en Napster is alleen gratis uit te proberen wanneer je een account aanmaakt met creditcardnummer. Daar ben ik erg argwanend tegen.

audioaudio 18-10-2012

Mooie set met heerlijke diepe geluiden. Goed voor in de huiskamer en met house muziek. staat ook stabiel op onze tegelvloer.