Lenco HIFI-880

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco HIFI-880 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jg1964 25-06-2010
Geschreven voor: Lenco HIFI-880

Heb deze speakertjes als vervanging van speakers bijgeleverd bij m`n Aiwa microsetje (al zo`n 9jr oud) Deze set doet het na al die jaren nog prima. De `oude`speakers waren `fullrange`en van plastic. Deze Lenco`s zijn van stevig aluminium en het is een 3 weg systeem. De versterker in de Aiwa set heeft z`n beperkingen nl. 2x5,5 Watt aan 4 Ohm. De Lenco`s zijn 8 Ohm en kunnen 100 Watt hebben het geluid is er duidelijk op vooruit gegaan, stemmen komen mooi helder en duidelijk over en de speakers geven best wel veel detail weer. De prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend (€50 voor betaald -2 stuks)De speakers zijn mooi compact en op te hangen, ik heb wel een wat dikkere ls kabel aangesloten want de bijgeleverde draad kan gelijk de prullenbak in. Mocht m`n Aiwa microsetje het een keer begeven dan gaan deze Lenco`s mee naar de volgende set. Het laag vind ik tegenvallen maar dat zal met de gebruikte versterker te maken hebben deze beschikt alleen over 3 voor ingestelde klank presets

tomzethof 28-12-2009
Geschreven voor: Lenco HIFI-880

Een paar dagen in bezit.
Boxen geven een mooi geluid.
Prijs kwaliteit verhouding vindt ik goed.
Boxen zijn op te hangen.
Ben zeer tevreden.

Viiny 15-04-2007
Geschreven voor: Lenco HIFI-880

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
Goede tot zeer goede kwaliteit van geluid
(pc audio verbonden met versterker)
Aanrader!!

Jaap43 02-11-2004

Ik heb de Lenco HiFi-880 speakers aangeschaft en bevallen goed. Ik heb ze op
een 60 watt versterker aangesloten. Voor zo'n kleine luidspreker is de
basweergave verbluffend goed en geeft in het midden en hoog aangename klank,
ook bij een hoog volume.

Groeten,
Jaap