Wharfedale Diamond 9.2 zwart, wit, beige, bruin, geel, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wharfedale Diamond 9.2 zwart, wit, beige, bruin, geel, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

vanwijngaarden 07-03-2009
Ik heb deze speakers op aanraden van deze site gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Ik was op zoek naar een paar goedkope(re) speakers voor een stereo opstelling en de prijs/kwaliteit verhouding van deze speakers is verbazend goed. Ze doen zeker niet onder voor mijn vorige set die zeker 2x zo duur was (in het pre-euro tijdperk). Klank is prima, ze zijn degelijk en een mooi formaatje (voor mij dan).

gie tavernier 19-04-2008
Deze kleine speaker overklast moeiteloos veel duurdere monitors.De Wharfedale 9.2 heeft een ferrofluid gekoelde tweeter die een heel transparant en helder hoog weergeeft zonder ooit scherp of opdringerig te worden. Een Kevlar woofer neemt het midden en de bas voor zijn rekening. Het midden-laag wordt hier goed weergeven wat soms een probleem blijkt bij kleine luidsrekers.Wharfedale toont hoe een (compacte) speaker hoort te klinken,harmonisch ,dynamisch en perfect neutraal. Een absolute aanrader en dan heb ik niet eens over de prijs.

Wim Bl 08-11-2006
Sinds begin november 2006 heb ik de luidsprekers.

De luidsprekers klinken rustig en warm.

Spraak en zang worden natuurgetrouw weergegeven.

De lage tonen worden fraai weergegeven en zijn in evenwicht met de overige
frequenties.

Eelco K 23-07-2005
Net aangeschaft in combi met 9.5 voor 9Cs als centre en de SW150 als Sub.

Topkwaliteit set voor een wel hele redelijke prijs! Een aanrader. Ben afgegaan
op reviews van gebruikers als vakbladen. Dus ik heb een risico genomen, maar
ben niet teleurgesteld!! Integendeel, ben er zeer maar dan ook zeer tevreden
mee. Prima werk Wharfedale!!