Heco The Statement vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heco The Statement vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

T**r@g**l.com 20-10-2023

Geweldige luidspreker

Imposante speaker qua afmeting, met een prachtig neutraal en gedetailleerd geluid.
Mooi helder hoog, en transparant zonder schel te worden.
Alle details worden prachtig weergegeven.
Diepe bas, mooi gedetailleerd, en strak.
Al met al, een geweldige luidspreker, voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Geweldige weergave
  • Betaalbare prijs

Minpunten

• Hebben wel wat ruimte nodig

8plusdoener 23-11-2010

Imposante speaker met een prachtig neutraal en gedetailleerd stereobeeld. Voor dit geld zal het zéér moeilijk worden een betere speaker te vinden ! Ik ben het hele land door geweest op zoek naar de beste speaker van rond de € 4000 per paar. Ik speelde hiervoor met Magnapan 1.6. Een passende versterker is makkelijk te vinden voor deze luidspreker maar 100 Watt is toch wel aan te raden.
danny 50 27-03-2012

Ik heb deze nu een tijdje in de woning staan en ze verbazen me nog dagelijks . Ik heb ook al een paar demo's gegeven , en iedereen is ferm onder de indruk.Er staat een versterker op die veel faam verwerft in de hifi wereld , de " Nad Master serie " M5/M3 samen met een netwerkspeler en internetradio.
Het zijn wel degelijk klasse speakers .

danny44 24-10-2009

Deze speakers heb ik in demo thuis een weekje mogen proberen. Ze vragen geen dure versterker om er mee te starten maar om alle details te horen zou ik toch opteren voor een versterker uit een reeks van de midden klasse.
De bass is zeer laag te vergelijken met een sub.
De afwerking grijs gelakt is zeer goed. Spijtig enkel nog in zwart gelakt verkrijgbaar.
Zeer zware speakers in gewicht
De klank is zeer goed. Pakken beter dan B&W de 800 reeks met veel meer detail

hifiliefh 02-04-2008

zeer goede speaker. Heb heel lang gezocht naar wat ik wou en heb het eindelijk gevonden.Ik had nooit van dit merk gehoord maar ben er nu helemaal weg van.
Ga eens luisteren en je weet niet wat je hoort voor deze prijs. De afwerking is ook perfect en ze zijn ook zeer mooie zelfs als ze niet spelen.