Definitive Technology Mythos ST-L SuperTower vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Definitive Technology Mythos ST-L SuperTower vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

ruudvdaker 12-08-2014

Ik heb de Mythos ST-L super towers een paar maanden en het is mijn beste investering ooit. Ik was op zoek naar twee speakers om lekker stereo muziek te luisteren maar mist met films de bass. Ik had geen behoefte aan 5.1 surround maar wel aan brullende subwoofers wanneer ik films kijk. De Mythos ST-L'en boden me het beste van beide werelden. Ze hebben elk namelijk een 1200W subwoofer ingebouwd. Met muziek luisteren staan de subs bij mij subtiel afgesteld wat een mooi geheel geeft. Mooi en ruim geluidsbeeld dat niet begint te vervelen of zeuren na verloop van tijd. Ik kan makkelijk uren achteren muziek luisteren. Tijdens films wordt en een discreet LFE-signaal naar elke luidspreker gestuurd wat een werkelijkwaar fenomeaal effect geeft. Sowieso is de bass vanaf twee subwoofers makkelijk te controleren in een ruimte dan wanneer je slechts één subwoofer gebruikt.

Deze wat ik noem semi-actieve luidsprekers (mid-hoog is passief, sub actief) is een concept wat niet veel bekendheid heeft in NL wat eigenlijk opmerkelijk is want het resultaat is geweldig.

Tot slot is de afwerking (ik heb de grafiet versie) van een buitengewoon hoge kwaliteit. Ze wegen niet voor niets meer dan 30kg per stuk.

Als je zoveel geld uit kan/wil geven aan een set luidsprekers moet je op zijn minst deze uitproberen.