Heco Metas 500 vloerspeaker / zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Heco Metas 500 vloerspeaker / zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Alex van Tongeren 06-05-2008

Ik heb er een tijd over gedaan om goede nieuwe zuilspeakers aan te schaffen. Research op internet en navraag bij kennissen. Uiteindelijk kwam ik op 3 merken uit, KEF, Klipsch en deze voor iedereen onbekende HECO. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan en heb daar de speakers met elkaar vergeleden. DE Heco Metas 500 kwamen voor mij als beste uit de bus. De speakers geven een heerlijk vol geluid en klinken niet zwaar. Ik heb een Marantz receiver eraan zitten en ze klinken kraakhelder. zowel met pop als met klassiek. Een filmpje kijken of muziek luisteren wordt nog meer genieten.

Qua design vind ik ze erg mooi. Niet al te groot en opvallen en staat mooi op z'n pootjes.