JBL ES Series ES30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL ES Series ES30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

jul 11-11-2010
Geschreven voor: JBL ES Series ES30

Heb deze luidsprekers 6 maand in mijn bezit.
Voor de prijs kwaliteit zijn het zeer goede luisprekers je gaat er geen beter vinden voor deze prijs!Klank kleur van JBL is warm maar loepzuiver tot in de hogste tonen!
Bij mij worden ze ingezet als surround luispreker hebben meer dan voldoende power over.Hebben voldoende power om ingezet te worden als front luidsprekers!
Heb hiervoor bose in huis gehad,nu deze JBL'S zijn een wereld van verschil tegen over bose!

Speedy2010 13-05-2010
Geschreven voor: JBL ES Series ES30

Zeer heldere speakers aangesloten op een Pioneer receiver, werken uitstekend in onze woonkamer. Vanwege de goede digital outputs van de Pioneer receiver gebruik ik ze momenteel als multifunctional 'virtual' speakers waar ze erg goed van pas komen. De klank tussen hoog en laag inclusief de verdeling ervan is zeer goed.

BVV2000 07-03-2010
Geschreven voor: JBL ES Series ES30

Heb deze speakers als front speakers in een 5.1 opstelling met de ECS25 als center en de E20 als achterspeakers.

Aangesloten op mijn nieuwe Pioneer VSX919 AHK geven de ES30's een prachtig geluidsbeeld, zeker voor muziek in stereo.
Bij film is het aan te raden een subwoofer aan te sluiten aangezien het extreme laag van de sub voor een intensere beleving zorgt.

Wat ik erg belangrijk vind bij speakers, is dat ze zeer zuiver in het hoog zijn. Via Bi-Amp aangesloten is het geluid kraakhelder en de bas is zeker toereikend.

De speaker zien er mooi en degelijk uit, maar dat is natuurlijk ook eeb kwestie van smaak

Label 20-03-2009
Geschreven voor: JBL ES Series ES30

Mooie speaker tegen een redelijke prijs. Ben er erg tevreden mee! Wat opvalt is dat de bastonen erg goed hoorbaar zijn. Dus een subwoofer is niet echt nodig..