KEF iQ10 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KEF iQ10 zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

res 21-07-2011
Geschreven voor: KEF iQ10 zwart, bruin

Lastig om deze speaker een beoordeling te geven. Ik gebruik ze in mijn small surround systeem als front speaker om wat meer 'midden' te krijgen. Het klopt dat de bas niet levendig is bij laag volume. De sub vult dat nu op. Maat is wel prettig, had liever de IQ30 gehad maar dat zijn weer flinke kasten.. deze klinken wel weer voller maar dan kan je beter helemaal overgaan op zuilspeakers. IQ10's zien er wel mooi uit en klinken erg helder!

erwinner 08-06-2010
Geschreven voor: KEF iQ10 zwart, bruin

Klinkt een beetje ingetogen en wat dof in vergelijking met Epos en Monitor audio. Op lage volumes komt de bas niet los. (overgens een bekend KEF probleempje) maar dat is wel eningsinds op te lossen met een subwoofer.

Gerard69 25-07-2009
Geschreven voor: KEF iQ10 zwart, bruin

Perfecte speaker.Ik gebruik hem als sur speaker bij mijn IQ 90 en mijn center de IQ60.
Ik heb nog nooit zo een goed stel speakers bijelkaar gehoord.