Monitor Audio BR5 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Monitor Audio BR5 zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tevelenco 19-05-2014

Ik ben inmiddels enkele maanden in het bezit van deze luidsprekers en ze klinken prima. Ze hebben een mooi vol en warm geluid. Met een mooi sprankelend en gedetailleerd hoog en een stevig basfundament. Wel heeft de bas snel de neiging wat na te dreunen maar dit is simpel te verhelpen door de speakers wat verder van de wand te plaatsen. Dus als je op zoek bent naar een goede zuilluidspreker voor niet al te veel geld kun je bijna niet om deze speakers heen.

Martijn Drost 26-10-2009

Inmiddels 3/4 jaar in bezit, en zeer goede aankoop geweest! Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Heb de speakers zelf i.c.m NAD viso two en geluid is erg goed.

efgee 07-04-2009

Na eerst KEF IQ5 gekocht te hebben, heb ik deze na 2 weken weer verkocht. Veel te veel hoog. Blikkerig geluid.
Ben naar RAF geweest en een uur lang alleen maar geluisterd. Deze Monitor Audio's kwamen er voor mij erg goed uit. Beter dan B&W en bijvoorbeeld Dali Ikon. Verder hoorde ik weinig verscjil met de (veel) duurdere Monitor Audio Silver.
Echt een aanrader. Inmiddels een jaar in bezit.

K.Paans 08-03-2009

Hallo ik heb de br5 en ben er zeer tevreden over zoveel geluid en mooi helder uit deze toch wat kleinere zuil
punten geef ik op prijs technische , dan is dit gewoon een top speaker
wou eerst keff of canton maar deze was een stuk voller van geluid. zeer tevreden

mr.mikado 15-01-2009

Sinds ruim een half jaar de br5 in bezit in de kleur zwart. In de winkel met bekende muziek geluisterd, waarbij de br5 er echt uit sprong. Thuis een weekend geluisterd en een set gekocht. De laagste frequenties worden werkelijk prachtig weer gegeven, waarbij de speakers bijna niet tot overmodulatie te krijgen is. Ook de midden en hoge tonen, komen heel goed uit de verf. Deze speaker is een enorm goed product in vergelijk met speakers met dezelfde specificaties, die veel duurder zijn. Een heel goede prijs/kwaliteit verhouding!!

Peter Janssen 17-11-2008

In eerste instantie zitten dubben tussen een Focal Chorus 714V en een Monitor Audio BR5.
Bij het luisteren naar klassiek viel de Focal door de mand. De lage tonen zijn te dun.

De Monitor Audio BR5 heeft een ruimtelijke weergave met een strakke diepe bas. De middentonen klinken zeer natuurlijk en de hoge tonen zijn sprankelend en helder.

Kortom geweldige luidsprekers.

Enige minpunt is het design die het niet haalt bij een Focal.