Magnat Quantum 505 vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magnat Quantum 505 vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

magnat lovery 26-12-2007

ik heb de magnat quantum 505 gekocht en aangesloten op de pioneer ax5 een super versterker die in stereo 170 watt per kanaal levert. de magnat's spelen zonder probleem tot al -5 daarna moet ik uitkijken, want de woofers staan flink uit te meppen gewoon niet normaal. hiervoor had ik mivoc zuilen van 120 watt. maar de woofer diameter was groter. toch speelde ik ze zo kapot. en daarom na de goede revieuws en het zelf horen ervan de 505 van magnat gekocht voor het geld en kwaliteit heb ik nog nooit zoiets gehad. met transeformers dat stukje dat hij naar beneden gaat (het geluid) trilt de hele kamer (zonder sub). een echte aanrader voor iedereen!!!

tc7 27-05-2007

Ik heb deze speakers in de winkel vergeleken met diverse speakers in de prijsklasse tussen 250 en 350.
Deze klonken gewoon het beste.

Ik ken de vaktermen niet, maar ze klinken goed van hoog tot laag , zonder rare afwijkingen,
Bij andere speakers was er altijd wel wat mis ergens tussen midden en hoog,
Op het laag ben ik minder kritisch, maar dat is zeker in orde.

Design krijgt een 7 omdat ze zo groot zijn, voor de rest zijn het mooie speakers.

Versterker:Yamaha AX-596

nick505 16-02-2006

de 505 quantum is een echte aanrader, ik heb deze boxen aangesloten op de
pioneer receiver vsx-515
(zonder subwoofer of center of achterluidspreker)
de boxen doen het geweldig de bassen klinken heel diep, deze boxen doen hun
vermogen waar aan ik zou eigenlijk geen subwoofer meer nodig hebben omdat deze
boxen al zo goed klinken

dus zoek je een mooie goed klinkende luidspreker dan is de quantum 505 een
echte aanrader