Eltax Concept 500 vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Eltax Concept 500 vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Fred Derksen 22-01-2007

Al vijf jaar zonder muziek, bijna geen CD meer in huis, zocht ik luidsprekers. Mijn versterker Pioneer 500 sa had ik terug gekregen van mijn zoon die iets anders had gekocht. De versterker is uit 1976 25 watt. Ik ben geen audiofiel dus, en wilde er niet te veel voor uitgeven. Misschien in de toekomst? Ik zag deze goedkope luidsprekers
Ik denk dat mijn beleving tijdens en na uitpakken niet minder is geweest dan die van de audiofiel die boxen van 500 euro per stuk heeft gekocht. Ze zien er geweldig uit, heel mooi afgewerkt. Nadat ik mijn versterker weer gangbaar had gemaakt met contactspray, een geweldig geluid. Getest met een CD van Paul de Leeuw en een CD aangenaam klassiek 2006. Minder dan het geluid van de audiofiel. Vast wel. Maar stemmen klonken als stemmen en een contrabas als een contrabas. Voor mij meer dan mijn jarenoude Wharfdale dovedale boxen ooit hebben gegeven. Koop maar gewoon.