Dynaudio Focus 220 II vloerspeaker / zwart, beige, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dynaudio Focus 220 II vloerspeaker / zwart, beige, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Corne klerkx 04-03-2011

Ik was al heel lang naar volle tevredenheid in het bezit van een set Metrum speakers met daarin Dynaudio units. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als je eenmaal geproefd hebt van Dynaudio ,je verknocht raakt aan dit merk. Vandaar dat ik eerst ben gaan luisteren naar wat verschillende luidsprekers van andere topmerken en pas als laatste naar de nieuwe focus 220II. Deze speakers hebben de eigenschap om naast andere niet meteen heel erg op te vallen, maar daar zit nu juist de kwaliteit van Dynaudio vindt ik.
Juist het hele neutrale,de prachtige weergave van de stemmen en de ongelofelijke detaillering van deze speaker hebben mij er van overtuigd dat dit voor mij de enige goede keuze was. Daar komt bij dat ik een hele brede muzieksmaak heb, iets wat de Dynaudio 's werkelijk niets uitmaakt. Alles klinkt even mooi en zo als het door de maker is bedoeld. Ik heb ze besteld in het hoogglans zwart en kon niet wachten tot ze er waren, wat een juweel om te zien en te horen. Toen ze binnen waren en ik ze had geplaatst thuis viel het geluid een beetje tegen zo recht uit de verpakking, echter was ik hiervoor al gewaarschuwd door de verkoper. Deze speakers moeten echt een poosje inspelen voor dat ze helemaal open klinken en hebben ook een goede versterker nodig. Nu na een paar weken te luisteren ben ik zo enorm blij met mijn keuze. Wat een waanzinnig mooie speaker is dit !! . Het is net of al mijn muziek opnieuw is opgenomen, ik hoor allemaal Details die ik voorheen niet, of veel minder hoorde. Geweldig gedaan van Dynaudio.

PJCV64 31-01-2016

Ben je nog steeds tevreden met deze luidsprekers?