Quadral Platinum M5 vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Quadral Platinum M5 vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Anoniem 11-02-2013

Deze speakers heb ik onlangs aangeschaft vanwege de zeer goede testen die er over gepubliceerd zijn én de prettige overjarig prijs (Google...), daar ze zijn opgevolgd door het type M50.
Volgens de verkoper gaat vooral het laag nog beter klinken als ze volledig zijn ingespeeld, maar dat vind ik nu al zeer goed.

Het hoog en het midden klinken als 'fluweel' en laten alle details goed horen. Het laag is rustig, vast, stevig en gaat lekker diep, waardoor mijn subwoofer zo goed als werkloos is geworden en misschien enkel nog bij (oude) muziek met weinig laag ingezet zal worden.

Ondanks de grote basreflexpoort aan de achterkant zijn ze niet moeilijk te plaatsen en dat is ook wel zo prettig.
Ik zit op ongeveer 350cm afstand, ze staan zo'n 2 meter uit elkaar en iets naar binnen gedraaid.

Ik heb ze in hoogglans zwart en ze zien er (vrouw vriendelijk...) zeer mooi en afgewerkt uit.

Ik hoop er nog vele jaren naar te mogen luisteren en er van te genieten!