Boston Acoustics A 23 boekenplankspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Boston Acoustics A 23 boekenplankspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Boosterman 13-02-2012

De Boston Acoustics A23 gebruik ik zowel als frontspeaker en als surroundspeaker bij mijn yamaha receiver. De geluidsresultaten over het hele frequentiebereik is verbluffend. Ieder geluidsdetail is te onderscheiden waarbij de hogere frequenties als zeer aangenaam worden ervaren. De boxen hebben over het algemeen een hifi-karakter, waarmee ik bedoel dat het middenfrequentiebereik alsmede het hoge frequentiebereik niet als agressief bestempeld mogen worden. Maar beide bereiken zijn aangenaam met een groot onderscheidend vermogen.
De lagere frequenties laat ik via een yamaha subwoofer aansturen. Hiervoor zijn de kleine luidsprekerboxen toch echt niet geschikt. De gekozen combinatie is daarentegen zeer goed.
Uit de expertreviews komen in het algemeen de Boston Acoustics A-serie als zeer goed naar voren.
Al met al het is een zeer goede luidspreker die volgens experts goed kan concurreren tegen het hogere segment speakerboxen.

Booster