Dynaudio Focus 260 vloerspeaker / zwart, wit, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dynaudio Focus 260 vloerspeaker / zwart, wit, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

_Ronald8 18-02-2015

Wanneer je geen specifieke voorkeur hebt voor hoge of juist lage tonen, maar gewoon precies wilt horen hoe je muziek is opgenomen dan wil je deze speakers. Dit merk brengt je het dichtst bij Monitor speakers die in studio's worden gebruikt. Wij zijn gaan luisteren en hebben een steeds hoger segment beluisterd totdat de kwaliteitsverschillen de prijsverschillen (voor ons) niet meer goed maakten. Kraakhelder zijn de contrasten en de speakers zijn ongenadig voor matige opnames.

1963bb 28-07-2014

zeer uitgewogen geluid,zeer veel detail dit is mede te danken aan de nieuwe tweeter.
Erg open geluid en ze gaan erg laag dus een sub is echt overbodig.
Design is erg mooi, niet te opvallend en slank !!(vrouw vriendelijk)
Een topper, in zwart hoogglans, zoals ik ze heb, erg mooi en tot in de puntjes afgewerkt !!
Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding !!!