Teufel Concept C 300 Wireless surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Concept C 300 Wireless surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Patricklg79 12-10-2012

Na eerst een defecte set te hebben ontvangen (dit werd keurig opgelost door meteen een nieuwe te sturen)was het plug & play.
Geluid klinkt erg goed met een volle klank en stevige bas.
Set ziet er goed uit en lijkt degelijk gebouwd. Wireless muziek luisteren zonder haperen. al met al een mooie systeem, zeker voor een pc speakerset.

Mvg Patrick

e.arends 18-01-2012

Na wat speuren op internet bij Teufel uitgekomen. Natuurlijk ook gegekeken naar alternatieven bose, boston etc. Na het lezen van de revieuws een gokje gewaagd en voor deze set gekozen. Vindt het geluid uit de satelieten zeer mooi. Geluid klink vol en gedetailleerd. En dan de subwoofer... Wat een power en belangrijker nog mooi diep en strak. Deze set kan zich makkelijk meten met de bose en boston set die ik geluisterd heb en is qua volume in staat grotere ruimten mooi te vullen. De set staat nu in een kamer van 25m2 en vult deze ruimte probleemloos met mooi vol geluid. Als je op zoek bent naar een mooie set voor relatief weinig geld is dit zeker een van de betere opties. En tot slot; de draadloze verbinding werkt snel en foutloos!!

Junier 10-11-2011

Werkelijk een super systeem, een geluid dat geloof je miet zo goed !!!. mijn volgende systeem wordt 100% zeker weer een TEUFEL.