Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk C 110.2-5 X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Arjan R 13-11-2019

Nilfisk C 110.2-5 valt erg tegen

Geschreven voor: Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

heb deze machine een aantal jaren geleden nieuw gekocht en heb em maar heel af en toe gebruikt.
Vanaf dag 1 een ellendig ding , heeft al met al nog geen 4 uren gewerkt
kwaliteit laat erg te wensen over .
Roterende spuitlans heeft nooit goed gewerkt , bolletje voor de roterende beweging loopt niet soepel en blijft steeds in een bepaalde richting hangen.
Moet hem met een naald steeds op gang helpen
Druk wisselt heel erg heeft moeite met druk opbouwen en vast houden.
O-ringetjes zijn snel stuk.
Ben er mee terug geweest maar , winkel wou niks voor me doen was zogezegd een actie artikel
(wat dat dan ook inhoud)
Inmiddels slaat ie niet meer af op druk maar gooit ie het water er ergens via de zijkant uit .
Ben er klaar mee

Pluspunten

• compact
  • prijs

Minpunten

• kwaliteit
  • service / garantie

Gillesde1ste 10-04-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

Patio cleaner doet het niet goed. En de hogedrukslang is na een jaar kapot bij minimaal gebruik. Valt vies tegen. Had van Nilfisk betere kwaliteit verwacht.

dvw9 25-09-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

Na 18 maanden sporadisch gebruik gaf de reiniger het op. Er liep water uit en, volgens het service centrum, kan de C110 niet (nooit!) gerepareerd worden: het is een verzegelde unit!!! Nilfisk verklaarde de garantie niet meer geldig (!) zonder opgaaf van reden. Ik beklaagde mij bij het Nilfisk hoofdkantoor en na veel vijven en zessen kreeg ik, na 4 maanden, een nieuwe machine.
Ondanks dat ben ik onplezierig verrast door de onwillige garantie-afdeling. Volgens het service centrum gebeurt dat regelmatig bij Nilfisk.

GuidoR 28-04-2009
Geschreven voor: Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

Met de gedachten dat ik mij voor €59,- nooit een bult kan vallen, de C110.2-5 gekocht. Bij het uitpakken begon de verrassing al, alles ziet er goed,mooi afgewerkt en degelijk uit. Eenmaal aangesloten kon mijn dag niet meer stuk, de dag erna ook niet. Wat een geweldige reiniger zeg! Ik heb een redelijke tuin, met aardig wat groen aangeslagen bestrating. Alles is inmiddels als nieuw en dat met groot gemak. De bijgeleverde vuilvrees werkt als een tierelier. Al werkend dacht ik steeds wat wil ik nu nog meer? Ik zou niet weten waarom iemand met een gemiddelde tuin een grotere/duurder reiniger zou moeten kopen.

Kornelis1 14-01-2009
Geschreven voor: Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

Ik heb dit apparaat sinds gisteren in huis. De eerste bevindingen zijn ronduit prima! Het terras dat in 5 jaar tijd erg aangegroeid is, wordt in een mum van tijd helemaal schoon. Heb het zowel met de patio-cleaner gedaan als met de normale spuitkoppen.

Dit apparaat is zeker een aanrader!

JasperO 20-09-2007
Geschreven voor: Nilfisk C 110.2-5 X-TRA

Je krijgt een 5 meter slang, het spuitstuk met (spuit) handvat en knijphendel, twee spuitkopjes en een resevoir (met spuitkop) alwaar je schoonmaakmiddel in kunt doen. Verder moet je zelf het (draag)handvat en de wieltjes eronder monteren. Dat is zo gebeurd.

Het handvat en de knijphendel van het spuitstuk voelt degelijk aan, de slang die eraan zit ook. Inderdaad zijn de belangrijke koppelstukken van metaal, ik weet niet welk metaal. Het ziet er dus degelijk uit. De pomp is ook van metaal, volgens mij aluminium.

De wieltjes zijn mickey mouse, maargoed ze functioneren. Je kunt dat ding overigens net zo goed optillen. Overigens staat de hogedrukreiniger best stevig dus het valt niet snel om.

De druk die eruit komt viel me aardig mee. Het is niet zo krachtig dat je hand erdoor naar achteren wordt gedrukt, maar de 110 bar levert voldoende kracht om bv oud vuil van de stenen af te spuiten. Zelf gebruik ik de hogedrukreiniger voornamelijk om de auto mee te wassen. Pas op welke kop je gebruikt, je hebt een soort van reinigingskop die onder veel hogere druk het water eruit spuit (volgens mij draait de waterstraal dan ook). Daarmee moet je niet op de lak! De andere twee koppen zijn prima geschikt voor de auto mits je niet te dichtbij gaat staan natuurlijk.

Het resevoir met spuitkop voor reinigingsmiddel werkt prima. Echter het reinigingsmiddel dat je er in kunt doen van bv het merk karcher bleef niet op de auto liggen (hoewel het wel sopte) dus dat was niks. Maargoed dat kan aan het reinigingsmiddel liggen.

Het is een klein-compact apparaat die makkelijk verplaatsbaar is. Het opbergen is wat minder handig. Er zitten drie van die houders bij waar je de spuitkop e.d. in kunt klikken maar dat functioneert echt voor geen meter, het valt er zo weer af. Onbegrijpelijk dat hier niet goed over is nagedacht. Ik zal hier zelf dus even wat voor moeten monteren.

Dit was ´t wel geloof ik. Oja de pomp gaat uit als je stopt met spuiten.

Al met al een goede koop voor een heel gunstige prijs tov de andere apparaten (en deze is vrij zuinig met water). De duurzaamheid kan ik natuurlijk niet goed beoordelen na een paar dagen, maar gezien het uiterlijk geef ik dit alvast een 8.