Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marja Wind 19-06-2013
Geschreven voor: Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA

wat een geweldig apparaat, maar wat een slechte service van Nilfisk,,
Ik heb het apparaat in april 2011 gekocht, in maart 2012 is hij voor een defect naar nilfisk gegaan, hij bouwde geen druk op, hij is toen onder garantie gemaakt, maar toen hij in juni 2013 wederom het af liet weten en hij daarom voor reparatie terug naar nilfisk moest werd mij verteld dat ik een reparatie kon laten uitvoeren en 115.00 euro moet betalen want er zit zand in het apparaat en dat valt niet onder de garantie. ik heb het apparaat 4 keer gebruikt, en er 250 euro voor betaald .

JLCALLTL 16-03-2012
Geschreven voor: Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA

Geweldige machine. Pluspunten zijn de lange slang, slanghaspel en dat alle accessoires makkelijk opbergbaar zijn. Druk en watervolume is ruim voldoende en doet neit onder voor een professionele machine waar ik jaren mee gewerkt heb.

RemonS73 17-10-2011
Geschreven voor: Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA

Tijdens de zomervakantie gekocht en nog geen dag spijt van, hij werkt perfect. Tuin en gevel van mijn huis zijn mooi schoon zonder veel moeite.

Officiele reactie van Nilfisk 09-11-2011

@RemonS73,
via deze weg willen we je nog even een tip geven;
Zorg ervoor dat je de machine vorstvrij opbergt deze winter( dus niet in een schuurtje) zodat je komend voorjaar er nog steeds zoveel plezier aan beleefd als nu.
Nilfisk
Jeroen

Ludovic43 06-03-2010
Geschreven voor: Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA

Ik heb deze nilfisk hogedrukreiniger adgelopen week gekocht en dit weekend in gebruik genomen.
Wat een top machine!
Werkdruk, wateropbrengst zijn hoog en dat scheelt echt veel tijd vergeleken met mijn oude Karcher K3.77M die ik vorig jaar heb aangeschaft en nu al weer kapot was( lekte water onderuit de machine en kon niet onder garantie gemaakt worden)
Daarnaast voorzien van alu pomp en inductiemotor.Deze machine is heel gebruiksvriendelijk want je hebt 9 mtr HD slang op een haspel en dat is ruim voldoende. Ook fijn dat je snel en gemakkelijk de nozzles kan verwisselen en opbergen. Compleet gekocht met patio terras reiniger, roterende wasborstel en 15 mtr rioolslang. De prijs is ook goed en 1ste indruk en ervaring is fantastisch.

texelcabrio 21-05-2009
Geschreven voor: Nilfisk E 130.2-9 PAD X-TRA

Ik heb deze hogedruk spuit een paar weken terug gekocht. Hij bevalt prima, vooral het oprolhaspel van de hogedrukslang is erg handig. Voorheen zat ik hier altijd mee te klooien.
Ook de duurzaamheid van het apparaat lijkt me prima, alles ziet er degelijk uit.
Wat vooral een super is, is de terrasreiniger. Deze werkt echt perfect ! De autowasborstel vind ik zelf wat minder, werkt wel maar ik gebruik hem niet meer. Vind het wat onhandig.
Pluspunten: stil apparaat, oprolhaspel, terrasreiniger, lengte van de hogedrukslang.