Kärcher K 2.38 M T 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 2.38 M T 50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

rygroen 06-03-2011
Geschreven voor: Kärcher K 2.38 M T 50

Na 10m2 was de T-racer al stuk en rotereerde hij niet meer. Van Formido kreeg ik (pas na overleg met Karcher) een hele nieuwe doos. Het nieuwe exemplaar leek het goed te doen.

Een dag later ben ik weer aan de slag gegaan, maar nu is de enkelvoudige spuitlans al weer stuk. Het gele nippeltje uit de spuitlans blijft in het koppelstuk steken. Gevolg is dat je geen enkel ander stuk accessoire kan aansluiten. Tot overmaat van ramp werd het nippeltje gelanceerd, omdat het in de bajonetsluiting met een veer onder spanning wordt gehouden. Gelukker schoot het net langs mijn oog de tuin in.

Morgen maar weer eens gaan klagen in de winkel. De 2 klachten die ik nu al heb gehad met twee apparaten zijn onafhankelijk van het type karcher, omdat de accessoires universeel voor Karcher zijn en dus bij meerdere typenummers worden gebruikt.

Ik kon de slechte reviews over Karcher op Kieskeurig.nl niet geloven, maar nu ben ik zelf getuige van de slechte kwaliteit van dit merk.

Het resultaat van het schoonspuiten is goed, alle groene aanslag van de tuinbestrating is weg. Ook het gebruiksgemak is goed; zonder gebruiksaanwijzing snap je hoe je het apparaat vanuit de doos nog zelf in elkaar moet knutselen. Ook het verwisselen van de verschillende spuitstukken gaat door de bajontesluiting heel makkelijk en snel.

De specificaties die op deze site bij dit type staan, kloppen niet, dus voor de juiste info moet je even op de site van Karcher kijken (type 2.36 T 50). (de 2.38 wordt qua bouwmarkt alleen door Formido en Praxis geleverd)

bruur 30-03-2010
Geschreven voor: Kärcher K 2.38 M T 50

Prima apparaat.
Doet wat hij moet doen.
zit een waterfilter in!! Ik heb hem aangsloten op een bronpomp en werkt prima!!!!!!