Kärcher K 5.600 T 200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 5.600 T 200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

ber60 11-10-2012
Geschreven voor: Kärcher K 5.600 T 200

na lang vergelijken voor deze wat duurdere gekozen omdat deze een aluminium pomp heeft, en daardoor geen problemen zal krijgen zoals in dit forums bij de k2 en k3
deze combinatie met terrasreiniger was goedkoper dan de losse variant. 3 x gebruikt terras 140 m2 anderhalf uur achter elkaar door geen enkel probleem doet wat ie moet doen. n l schoonspuiten, slangen aansluiten en werken maar. weinig geluid makkelijk op te bergen etc. jammer geen slanghaspel
variolans makkelijk te verstellen auto schoon met shampoo houder. kortom aanrader
wehkamp volgende dag binnen.

ber60 11-10-2012

extra aanvulling
omdat er een speciale actie was :5 jaar verlengde gratis garantie, durfde ik de aankoop aan, ondanks negatieve forum reacties op karcher in het algemeen