Miele CVA 4080

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CVA 4080 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

j************@g******** 30-01-2022
  • Product gekregen

zoek naar oplossing vanwege geluid.

Geschreven voor: Miele CVA 4080

apparaat zat bij huis wat hebben gekocht 3 jr geleden en nu dus 10 jr oud.

Werkt goed, schoonmaken goed bijhouden en service van Miele pas 1 keer gehad.
Koffie gebruik hoog, maar 2 pers 4 per dag.

Wel vinden wij het geluid hoog. dus dat moet beter. Isolatie???

Pluspunten

• deugdelijkheid
  • betrouwbaarheid

Minpunten

• geluid

Nulander 1956 30-11-2014
Geschreven voor: Miele CVA 4080

Het apparaat gaf de melding 73 filterelement reinigen dit verwijderd en gereinigd daarna paste het niet meer in het apparaat het apparaat al werkend weggebracht schilt €70 in voorrijkosten kreeg te horen dat de reparatie kosten €700 waren aandrijving en filterelement waren defect?.Ik had dit niet van een Miele apparaat verwacht en voel mij belazerd het apparaat heeft gewoon gewerkt alleen het filterelement paste naar reiniging niet meer en nou zou de aandrijving defect zijn vind dit heel vreemd

KeukenapparatuurNietGoed 16-12-2012
Geschreven voor: Miele CVA 4080

Bezit dit koffiezetautomaat al meer dan 2 jaar. Inmiddels al verscheidene keren kapot geweest. Nu weer met error code 73.
Let maar eens op de weg hoeveel Miele servicebusjes er rijden! En die gasten zijn duur. Alleen voorrijden kost al 90 euro en hebben ze niets gedaan. De kwaliteit is in de laatste jaren behoorlijk achteruit gegaan. Ik heb de volgende miele apparatuur:
- Wasmachine
- Stoomoven
- Bakoven
- Koffieautomaat
- Stofzuiger

Met de wasmachine en droger is niets aan de hand, maar met de keukenapparatuur is het elke keer wat.
- Stoomoven al verscheidene keren kapot geweest
- Wokplaat ook kapot geweest
- Koffieautomaat ook verscheidene keren kapot
- Vaatwasser in principe ok, maar oude vaatwasser had metalen onderdelen. Natuurlijk is het plastic onderdeel van de nieuwe vaatwasser al stuk!

Mijn conclusie: Miele kwaliteit gaat achteruit. Keukenapparatuur van Miele koop ik nooit meer. Je kan beter een ander goedkoper merk uit Duitsland kopen.

Koffie is prima, maar de betrouwbaarheid is ver te zoeken. Daarnaast is het gebruikersgemak ook niet goed.
Veel te vaak schoonmaken. Aansluiten op waterleiding en nog steeds een bak met water leeggooien.... Koffie kan niet heel warm gezet worden. Thee zetten met het warme water is toch minder dan in een waterkoker (waarschijnlijk doordat het warme water uit de miele niet aan de kook gebracht is).

naam11121232345 20-04-2010
Geschreven voor: Miele CVA 4080

Ik heb het ding nu 2,5 jaar in mijn keuken staan.
Het apparaat heeft nog nooit naar behoren gewerkt.
De Mielemonteur is inmiddels kind aan huis voor deze koffiemachine, echter, na alles vervangen en geprobeerd te hebben ligt het ineens aan de koffiebonen!
(Die trouwens elke keer bekeken werden en elke keer "goedgekeurd" waren)

Voor mij nooit meer een Miele koffiemachine.