AEG PE 9039 M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG PE 9039 M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

moontje1 31-08-2009

---------- update review 31-08-2009 ----------
Zojuist opnieuw de storingsdienst gebeld omdat de pers wederom kapot is. Dit wordt dus al de 10e keer in een tijdsbestek van 2,5 jaar! Onbegrijpelijk dat dit apparaat nog steeds wordt verkocht. AEG gooit zijn goede naam als kwaliteitsmerk volledig te grabbel.

---------- oude review 13-02-2009 ----------
Wat een drama dit apparaat. Ik wil iedereen afraden dit apparaat te kopen. 2 Jaar geleden in onze nieuwe keuken de PE9038 laten inbouwen. Binnen 2 weken lagen onderdelen van de pers in het afvalbakje.Nieuw onderdeel liet te lang op zich wachten, dus een volledig nieuw apparaat gekregen. In dit apparaat 4x de pers moeten laten vervangen. Bij de 5e keer wederom een nieuw apparaat gekregen, de PE9039M. Ook hierin begaf de pers het na enkele maanden. Weer een nieuwe pers gekregen. Deze houdt het tot op heden nog vol, maar het apparaat geeft regelmatig storingen aan, waardoor we het weer moeten resetten. Electrolux komt weliswaar elke keer kostenloos langs, maar je moet elke keer weer vrij nemen en thuis blijven wachten..Daarnaast vind ik het apparaat erg veel herrie maken.

rita96 23-07-2009
Geschreven voor: AEG PE 9039 M

sinds 1 jaar hebben we een dergelijk apparaat in ons bezit en het heeft ons geen vreugde gebracht. Alhoewel we nog geen materiële defecten hadden, is de koffie niet te drinken. Gewoon afwaswater ! De gemalen koffie ligt droog -dus ongebruikt- in het afvalbakje. De temperatuur is ook niet wat het moet zijn. Dus absoluut geen lekker romig kopje!
Hebben het apparaat al in herstel gehad, maar weinig veranderd. Nu nogmaals afspraak gemaakt want ik begin het degelijk op mijn heup te krijgen hiervan.
Dus : absoluut geen aanrader !!

Claudia72 17-02-2009
Geschreven voor: AEG PE 9039 M

September 2008 is bij ons de PE9039 geplaatst. Wat een drama.De machine werkte vanaf dag 1 niet. nieuwe chip erin. Daarna alleen maar meer problemen gehad.Onderdelen binneni defect e.d. December hebben we na een heleboel servicebezoeken een nieuwe machine gehad. ook deze werkte vanaf dag 1 niet. We zijn nu in totaal 5 maanden en tientallen monteurs verder dat wij nu overwegen om maar eens bij onze keukenzaak aan te kloppen. GEEN aanrader dit apparaat

Rene Nijenhuis1969 10-02-2009
Geschreven voor: AEG PE 9039 M

Ook wij hebben de AEG PE 9039 gekocht omdat hij ook bij ons zo mooi naast de combi oven staat. Maar wat een drama, want wij hebben dit apparaat nu een half jaar in bezit en twee maanden in gebruik. Drie keer hebben wij er al een monteur bij gehad en de laatste twee keer na bezoek van de monteur hetzelfde onderdeel vervangen. Ik heb de rekening hier van gezien en dit onderdeel kost € 638,- en dit dus x 2. Dit valt dan nog wel onder de garantie, en god zij dank hebben we er ook nog een extra verzekering bij gekocht, maar dit is totaal aan kosten nog meer dan het hele apparaat heeft gekost. Inmiddels waren wij al weer helemaal gewend aan de vertrouwde senseo, dus hebben we hem na het laatste bezoek van de monteur een week niet meer gebruikt omdat ik de hoeveelheid te doseren koffie weer opnieuw in moest stellen, en wat denk je wat... Er komt een keurig kopje koffie uit en ook in het kopje, maar aan hoeveelheid water lekt er ook tegelijk net zo veel water ergens onder uit de machine. Dus we gaan morgen maar weer bellen met de vraag of ze ons na de vierde keer gerepareerd te hebben, maar gewoon een nieuw apparaat mee moeten nemen. We zullen zien.. en ik houd u op de hoogte. mensen begin er niet aan. Gewoon lekker achter de senseo bijven zitten, want daar val je geen buil aan.

sanrob 23-01-2009
Geschreven voor: AEG PE 9039 M

ook wij hebben zon duur koffieapparaat omdat het zo mooi stond naast de oven.
naar de prijs gekeken dachten wij toch wel een super de luxe apparaat in ons bezit te hebben.
maar dat viel vies tegen.
geen mooi cremig laagje smaak was ronduit vies na heel veel keer testen meer koffie minder water enz enz 2keer een moteur bij geweest,de laatste zei, er is niks mis met het apparaat de koffie is zoals hij is punt.vies dus.nu doen we het maar weer met onze senseo alles beter dan ons mooie dure apparaat.
niet kopen dus.
Lidia

klaasv 14-05-2008
Geschreven voor: AEG PE 9039 M

Wij wilde een inbouw-espresso in onze nieuwe keuken. Vanwege beperkte inbouwruimte (40 cm) kwamen wij bij AEG. Zodoende staan er een magnetron en espresso van AEG naast elkaar. Na het lezen van onderstaande reviews hebben we wel sterk getwijfeld, maar omdat AEG het enige merk is dat zou passen, zijn we gaan informeren bij AEG. Er bleek inderdaad juist een opvolger op de markt te zijn waarmee alle problemen zouden zijn verholpen: de PE9039. Die hebben we dus gekocht.

Nu, 5 weken na eerste gebruik is hij reeds kapot (gaat niet meer aan) en opgehaald voor vervanging of reparatie. Qua gebruik was de machine erg gemakkelijk, maar na uitschakelen blijft hij heet zodat er direct warme koffie is na inschakelen. Dit is natuurlijk wel handig, maar zorgt voor een belachelijk onnodig energieverbruik naar mijn mening. Ik heb geinformeerd bij AEG en dit is inderdaad normaal, maar het zou mij niets verbazen als dit de reden is dat hij reeds kapot is (bleef echt erg heet).

De koffie was lekker, de machine is mooi, maar ik zou hem aan niemand aanraden.